Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18

open spiraalwerk 2: valium

na een paar dagen zagen en vijlen vond ik de wandjes toch nog wat te dik, dus even terug op de draaibank dacht ik:
    valium.jpg

...het gaat al weer een stuk beter met mij. de dokter zegt dat ik misschien al gauw onder begeleiding naar buiten mag.
    nee echt niet, ik heb geen verslaving. ik zou elk moment kunnen stoppen met houtdraaien als ik zou willen...misschien morgen, vandaag komt nu net even niet uit.

"Da's om spijkers van te kakken" zou mijn grootvader zaliger hebben gezegd, amai wat een teleurstelling!

Misschien kan je in het 'gat' iets anders doen, en zo toch aan een mooi werkstuk komen?

Wordt dan nog veel specialer;-).

Succes ermee!
    Steven
    Als de kat van huis is...
    ...wordt de melk zuur
    www.houtentiek.be

Oe.... ai.. dat doet echt zeer.
    Ik zou toch naar een oplossing zoeken. Mijn leraar zei altijd: "a good carpenter also makes mistakes but he knows how to hide them very well", en ook het volgende misschien meer toepasselijk, "it's a feature, not a bug".

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Ik zie ook nog wel goede mogelijkheden voor dit werkstuk.....Maar ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Senior Member
    Ingeschreven
    Feb 2012
    En ik schrok vandaag al enorm toen de rand van mijn schaal met natuur rand eraf vloog...

Maar dit is pas écht balen zeg! In 1 seconde een paar dagen werk weg.

Er is overigens met een beetje creativiteit inderdaad nog wel wat van te maken denk ik.

Verder nog veel sterkte toegewenst

Is inderdaad om alle duivels uit de hel te vloeken! Soms is de leerschool erg hard. Zag er goed uit. Je hebt in ieder geval meer geduld dan ik.
    Past er geen theelichtje in?
    Laatst gewijzigd door mathieu; 21-08-12 om 11:37.
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

idd theelichthouder kan prima, even de bovenste rand eraf halen en de spiralen in de vorm van een vlam schuren!

Erg jammer. En het is ook geen weer om het in de kachel te gooien.

jaap

Of zoals ze zeggen als je in Philadelphia de Liberty-Bell bekijkt (een grote kerkklok met een enorme scheur er in): "It's not a crack, it's a repair."

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Of zoals de marktkoopman in onbreekbare zakkammen snedig zei toen bij het demonstreren van de kammen er één toch brak:"Kijk dames en heren, zo ziet de kam er van binnen uit."

Forum Rechten