wat vinden jullie van deze zaagtafel?

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
wat vinden jullie van deze zaagtafel?

metabo Tk U 1693
Unterflurkreiss%E4ge%20Metabo%20TK%201693.jpg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
ziet er goed uit. ik weet ook nog een kleiner model te koop regio zwolle voor ongeveer 800 euro.
is dit wel een "oude "metabo??

rick
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
rickkoorman zei:
ziet er goed uit. ik weet ook nog een kleiner model te koop regio zwolle voor ongeveer 800 euro.
is dit wel een "oude "metabo??

rick

Deze staat te koop voor €1100 en is 220V :cool:
Heb de verkoper inmiddels via de mail gesproken, hij kijkt even na wat verzenden kost
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ziet er zo op de foto nog erg goed uit. Bedenk wel dat je met wat extra geld een nieuwe machine kunt kopen. Zo is de Scheppach TS 2500 CI € 1600, en dan heb je een nieuwe machine.

Trouwens, wat bedoelen jullie met een "oude Metabo"? Bedoel je daarmee dat de huidige blauwe machines kwalitiatief minder zijn?
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Woodworker zei:
Ziet er zo op de foto nog erg goed uit. Bedenk wel dat je met wat extra geld een nieuwe machine kunt kopen. Zo is de Scheppach TS 2500 CI € 1600, en dan heb je een nieuwe machine.
quote]

voor dat bedrag heb je 'm dan wel kaal ;)
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Lang leve Marktplaats :x

Heb woensdag een afspraak dat ik 'm koop, verkoper zal nog wel even nakijken wat verzenden kost. Gisteren nog niks gehoord dus ik denk ik stuur maar even mailtje.

Heeft ie 'm aan iemand anders verkocht! :evil:
 
A

Athanor

Guest
Wat een druiloor :shock:

Denkt zeker dat marktplaats een vrijmarkt is.....

Sterkte met verder zoeken, er staat vast ergens een nog veel betere koop op je te wachten :lol:

Fons
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Ik heb uiteindelijk na lang wikken en wegen toch besloten deze tafel toch niet te kopen.
reden 1: ik was zelf niet in de mogelijkheid om te gaan kijken en moest dus op de gok een 2ehands machine kopen.
reden 2: vervoerskosten die er nog bij kwamen (rond de €200)
reden 3: iemand heeft me verteld dat deze machine alleen in 380v is geleverd en deze zou 220 zijn, dus omgebouwd.

Ik heb daarom besloten om toch nog even verder te zoeken.

heb nu een aanvraag uitstaan bij Axminster voor een Axminster zaagtafel. :?
 
A

Athanor

Guest
Hallo Hubert,

Waarvoor ben je op zoek naar een zaagtafel? Wat voor soort werk wil je er mee maken, hoe wil hem gebruiken en wat zijn je plannen/wensen op langere termijn?

Groet van Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.