Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

wat vinden jullie van deze zaagtafel?

wat vinden jullie van deze zaagtafel?

metabo Tk U 1693

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Re: wat vinden jullie van deze zaagtafel?

ziet er goed uit. ik weet ook nog een kleiner model te koop regio zwolle voor ongeveer 800 euro.
    is dit wel een "oude "metabo??

rick

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rickkoorman
    ziet er goed uit. ik weet ook nog een kleiner model te koop regio zwolle voor ongeveer 800 euro.
    is dit wel een "oude "metabo??

rick
    Deze staat te koop voor €1100 en is 220V 8-)
    Heb de verkoper inmiddels via de mail gesproken, hij kijkt even na wat verzenden kost

Ziet er zo op de foto nog erg goed uit. Bedenk wel dat je met wat extra geld een nieuwe machine kunt kopen. Zo is de Scheppach TS 2500 CI € 1600, en dan heb je een nieuwe machine.

Trouwens, wat bedoelen jullie met een "oude Metabo"? Bedoel je daarmee dat de huidige blauwe machines kwalitiatief minder zijn?

[quote="Woodworker"]Ziet er zo op de foto nog erg goed uit. Bedenk wel dat je met wat extra geld een nieuwe machine kunt kopen. Zo is de Scheppach TS 2500 CI € 1600, en dan heb je een nieuwe machine.
    quote]

voor dat bedrag heb je 'm dan wel kaal

Lang leve Marktplaats :x

Heb woensdag een afspraak dat ik 'm koop, verkoper zal nog wel even nakijken wat verzenden kost. Gisteren nog niks gehoord dus ik denk ik stuur maar even mailtje.

Heeft ie 'm aan iemand anders verkocht! :evil:

Athanor
    Guest

Wat een druiloor :shock:

Denkt zeker dat marktplaats een vrijmarkt is.....

Sterkte met verder zoeken, er staat vast ergens een nog veel betere koop op je te wachten :lol:

Fons

Heb net contact gehad met een verkoper op marktplaats omtrent een Scheppach TS4000.
    Volgens de verkoper 230V.
    Helaas staat deze helemaal in Groningen en ben ik lichamelijk niet in staat eventjes te gaan kijken.

wat vinden jullie hiervan?

http://link.marktplaats.nl/262490557

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

ziet er netjes uit. zeer benieuwd of je zaken kan doen met deze verkoper. laat je het ons weten?

rick

Ik heb uiteindelijk na lang wikken en wegen toch besloten deze tafel toch niet te kopen.
    reden 1: ik was zelf niet in de mogelijkheid om te gaan kijken en moest dus op de gok een 2ehands machine kopen.
    reden 2: vervoerskosten die er nog bij kwamen (rond de €200)
    reden 3: iemand heeft me verteld dat deze machine alleen in 380v is geleverd en deze zou 220 zijn, dus omgebouwd.

Ik heb daarom besloten om toch nog even verder te zoeken.

heb nu een aanvraag uitstaan bij Axminster voor een Axminster zaagtafel. :?

Forum Rechten