Nieuw beeld af....en tevens gestolen.

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Een nieuw beeld wat ik wil laten zien, maar tegelijk niet meer in mijn bezit is omdat tuig(!!) het vorige week heeft gestolen vanaf het terrein waar ik mijn werkplaats heb.
Dus tevens een oproep, als die lui zo dom zijn het te koop aan te bieden dat mensen het/haar kunnen herkennen..
Dat het beeld weg is is 1 ding, maar dat figuren het nu hebben die totaal het idee erachter niet snappen (meer van 'huhu, lekker ding'.) en de tijd dat erin zit is haast erger.

Formaat: ong 80 hoog x 50cm breed.
Hout: Thuja, massieve stam.
Datum diefstal: De nacht van 7 op 8 augustus.
Plaats: Haren (Groningen)

Gemaakt met kettingzagen, raspschijven, schuurmachines etc (zie hieronder). Afgewerkt met tung olie.
Zie
553299_2949904565950_1835637692_n.jpg

282626_2949906806006_210431253_n.jpg
 

WoodRob

Actieve deelnemer
23 nov 2011
101
0
57
Beesd
Shit, dat is balen. Hopelijk krijg je het nog terug. Wel een erg mooie sculptuur trouwens.
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Neem aan dat je het in iedergeval gemeld hebt bij de Politie .
Dit beeld is zo herkenbaar is de plaatselijke regio omroep/tv niet te porren .
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Ik had dit al vernomen via Facebook, het is inderdaad belachelijk dat ze andermans spullen niet kunnen laten staan. Als je het van de positieve kant wil bekijken dan zijn het wel boeven met een goede smaak. De tip van Rendew is wel erg goed, zoek eens contact met de plaatselijke media. Die willen je vast wel helpen!
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Nee helaas! Ik hoopte nog even dat na de jeugdrellen in Haren (woon ik..) het beeld zou opduiken nadat de politie het tuig van hun bedjes gingen lichten, maar nee dus. :p Ik ben wel klaar met een nieuw vergelijkbaar beeld uit Berkenhout, die ga ik morgen afleveren bij de klant.
 

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Jeugdrellen vind ik een nogal een verkeerd woord.
Op 24 september waren er in totaal al 30 mensen opgepakt en hun leeftijden varieerden van 15 tot 40 jaar...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.