Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Angry Nieuw beeld af....en tevens gestolen.

Een nieuw beeld wat ik wil laten zien, maar tegelijk niet meer in mijn bezit is omdat tuig(!!) het vorige week heeft gestolen vanaf het terrein waar ik mijn werkplaats heb.
    Dus tevens een oproep, als die lui zo dom zijn het te koop aan te bieden dat mensen het/haar kunnen herkennen..
    Dat het beeld weg is is 1 ding, maar dat figuren het nu hebben die totaal het idee erachter niet snappen (meer van 'huhu, lekker ding'.) en de tijd dat erin zit is haast erger.

Formaat: ong 80 hoog x 50cm breed.
    Hout: Thuja, massieve stam.
    Datum diefstal: De nacht van 7 op 8 augustus.
    Plaats: Haren (Groningen)

Gemaakt met kettingzagen, raspschijven, schuurmachines etc (zie hieronder). Afgewerkt met tung olie.
    Zie

Shit, dat is balen. Hopelijk krijg je het nog terug. Wel een erg mooie sculptuur trouwens.

erg geslaagd! Ik hoop dat je haar nog terug mag zien!!

zwaar balen man!
    erg mooi gedaan
    nee echt niet, ik heb geen verslaving. ik zou elk moment kunnen stoppen met houtdraaien als ik zou willen...misschien morgen, vandaag komt nu net even niet uit.

Vreselijk als ze niet met hun klauwen van je spullen af kunnen blijven. Die gasten moeten nodig wat beter gevormd worden. Met een haakse slijper ofzo.

Neem aan dat je het in iedergeval gemeld hebt bij de Politie .
    Dit beeld is zo herkenbaar is de plaatselijke regio omroep/tv niet te porren .

super mooi beeld
    rot dat het gestolen is
    gr leroy

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Ik had dit al vernomen via Facebook, het is inderdaad belachelijk dat ze andermans spullen niet kunnen laten staan. Als je het van de positieve kant wil bekijken dan zijn het wel boeven met een goede smaak. De tip van Rendew is wel erg goed, zoek eens contact met de plaatselijke media. Die willen je vast wel helpen!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Is je beeld nog terug gevonden ?

Nee helaas! Ik hoopte nog even dat na de jeugdrellen in Haren (woon ik..) het beeld zou opduiken nadat de politie het tuig van hun bedjes gingen lichten, maar nee dus. Ik ben wel klaar met een nieuw vergelijkbaar beeld uit Berkenhout, die ga ik morgen afleveren bij de klant.
    - Mvg, Wouter.
    Filmpjes beeldhouwwerken & objecten: http://www.youtube.com/mueiwark
    En website: http://www.duboiswoodworx.nl

Forum Rechten