Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

te koop: geleiderail voor uitschuifbare tafel

Dit artikel betreft een geleiderail voor het zelf maken van een uitschuiftafel. Rail is inclusief accessoires (zie foto 3) en is splinternieuw. Ik heb de verkeerde besteld...

Het is een product van Pottker geleverd via Hettich.
    Type Basic 1350.4/TA, 1350mm (kortste lengte), geschikt voor een maximale insert van 1000mm en een belasting van 90 kg.

Het gaat om een geleiderail voor een tafel met vast frame. Je maakt een tafel zonder blad (dat is dan het frame) (minimaal 135cm) en legt er twee bladen op die vanuit het midden uit elkaar schuiven met een maximum van 100 cm. Dus geschikt voor een tafel met een minimale afmeting van 135 cm en een maximale afmeting van 235cm.

Normaal kost dit product circa 55 euro, nu voor elk aannemelijk bod.

Ik woon in utrecht, opsturen is geen probleem. Als je meer wilt weten kun je me bellen op 06 51 48 05 93

Marco

- geleiderail - schuiftafel - uitschuiftafel - table extension - tafel verlenging - eettafel - geleiderail

Attached files

vandaag heb ik iemand blij kunnen maken met de geleiderail die bij mij in de schuur betere tijden stond af te wachten... en dat bijna 4 jaar nadat ik deze advertentie had geplaatst... was het zelfs vergeten... leuk!

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2010
    haha, zo zie je maar weer, oude koeien leveren ook hun geld op

groeten,
    Patrick

Forum Rechten