Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Houthandel in regio Haarlem

Beste mensen,
    Ik ben nieuw op dit forum en kort geleden gestart met meubelmaken. Ik woon in de buurt van Haarlem, en krijg graag advies over houthandelaren hier in de buurt waar ik wat kleinere stukken kan kopen.
    Wie heeft er tips?
    Dank!

De Amsterdamsche Fijnhouthandel heeft een loods met kleine stukken. Da's altijd de moeite waard om even te gaan kijken als je in Haarlem woont. Zit aan de goeie kant van A'dam voor jou.

Arhtur

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Ik zou gewoon op een vrijdagmiddag een willekeurige houthandel bezoeken. Gewoon eerst eens rondkijken en praten met de mensen. Eens zien wat ze allemaal hebben liggen en wat ze allemaal kunnen bewerken voor je. Over de Amsterdamse Fijnhouthandel heb ik nog geen verkeerde dingen gehoord....Da's dus een goede zaak !!! Een tijdje geleden ben ik met forumlid Rendew eens wezen kijken. Mooi zaak!!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Hoi,

Voor zover ik weet heb je in Haarlem alleen Bremers houthandel, voor de rest is er dacht ik niets in Haarlem.

Dus de dichts bijzijnde is inderdaad de Amsterdamse Fijnhouthandel.

Hier loop ik ook steeds tegen aan in Haarlem vandaar dat ik af en toe wat laat komen bij de houthandel uit Zwolle.

Ook kan je de Plankencentrale proberen, die verzenden ook.

Gr Berton

Dank allemaal. Ik ga van de week eens in Amsterdam kijken.

Amsterdamse Fijnhouthandel is een waar luilekkerland, en niet alleen de kleine stukken loods. Het is echter wel aan de prijs (ze moeten die gigantische voorraad, gedeeltelijk 'incourant' materiaal' tenslotte ook kunnen bekostigen). Ik kom er nooit (letterlijk) met lege handen vandaan...

Ben er met een mooi stukje Iroko vandaan gekomen 😊

Inderdaad niet goedkoop, maar wel vrij normale handelsprijzen. Mooi kwaliteit hout.

Je hebt in Haarlem ook nog de haarlemsehouthandel en Wolff hardhout import. Beide zitten naast elkaar in de waardepolder. Ik ben bij beide ook nog nooit geweest, maar Wolff schijnt wel veel te leveren aan de meubelindustie e.d. Geen idee of ze ook aan pariculieren of kleine meubelmakers leveren.

Mocht je er binnenkort langs gaan dan hoor ik graag je bevindingen weer terug!

groet,

Junior Member
    Ingeschreven
    Sep 2012

Houthandel in de buurt van Haarlem

Je hebt ook de Hillegomse Houthandel:
    http://www.hillegomsehoutgroep.nl
    Leveren ook aan particulieren
    -Jan-

Forum Rechten