Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Hout nodig...

Balen, maar volgens mij is mijn vaste adresje op vakantie... (Kees Heijmans in Montfoort.)

Ik heb echter wel hout nodig... verjaardag... snijplank maken... essen en noten/wenge oid....

Heeft iemand een alternatief waar ik net geschaafd hout kan kopen zonder weken wachttijd? of heeft iemand nog wat te koop ?
    Fijnhout amsterdam geeft me een wachttijd van een week of 2... fijnhout arnhem levert enkel ruw af..

Ik weet dat Rick prachtige snijplanken heeft liggen voor een mooie prijs... ik kan ze alleen in dit geval niet kopen.. moet ze zelf maken.. Rick, heb jij anders nog hout te koop ?
    Laatst gewijzigd door klusfoobje; 09-08-12 om 14:39.

Rick, heb jij anders nog hout te koop ?
    Dat is nauwelijks een serieuze vraag te noemen aan de man die hout in zijn auto, op zijn vliering, in zijn woonkamer, onder de bank, onder zijn bed en in zijn paraplubak heeft opgeslagen.... de vraag kan alleen zijn welke soorten en welke maten :-)

Rick zonder hout is als een auto zonder wielen, een bos zonder bomen, een zee zonder water of een houtbewerker zonder woodworking.... nauwelijks in te denken
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Dat weet ik , daarom geef ik ook even een nauwelijks subtiel te noemen hint aan Rick :-)

nauwelijks subtiel te noemen hint
    LOL

Rick reageert niet, denk dat hij al een doos aan het klaarzetten is voor je...

als hij ook op vakantie is ga ik flink ziek worden....

sta ik straks op die verjaardag met lege handen of een winkel exemplaar... dan kan ik wel inpakken..

Rick wilde zaterdag een kleine forum dag houden dus hij is er wel, no worries....

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    @klusfoobje.....No Worries....heb hout genoeg, bel me anders straks even terug!!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Wel leuk trouwens dat ik als alternatief geldt voor Arnhem en Amsterdam.........
    met vriendelijke groet,
    rick

Hoezo alternatief ????
    Voor een steeds groter aantal ben je de Hofleverancier !!

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    @Rendew: Da's ook weer waar. Ik heb het hout voor Klusfoobje net uitgezaagd. Morgen alles vlakken,zagen en schaven en dan kunnen er snijplanken gemaakt worden!!!

Dit is echt een mooi verlengstuk van mijn hobby, niets is eigenlijk mooier dan hout schaven......Het gaat ruw de machine in...Je ziet grofweg de tekening...Je pakt het plankje uit de machine en dan zie je de tekening pas echt goed....Mooier wordt het toch niet ? Vooral dat che-chen wordt wel weer gaaf schaafwerk!! Gelukkig krijg ik morgen hulp van mijn goede vriend Tamar (www.tonnema.nl).
    met vriendelijke groet,
    rick

Forum Rechten