Nieuw

Vittiro

Actieve deelnemer
18 jul 2012
37
0
Luttenberg
Hallo,

Ik ben Ronald en sinds kort ben ik een beetje de houtwereld aan het inrollen. Ben begonnen met houtsnijden en door het zoeken naar filmpjes en informatie eigenlijk
de rest van de mogelijkheden van hout aan het ontdekken en dat bevalt me allemaal prima!
Ik heb nog geen volledige werkplaats maar over anderhalve maand begint de bouw van mijn schuur en als die klaar is kan ik me gaan uitleven

Ik volg al een poos met veel plezier woodworkingformeremortals en de website van mathias wandel en sinds kort ben ik ook dit forum van onder tot boven aan het doorlezen
Op dit moment ben ik het zagen van zwaluwstaarten aan het oefenen. Bijgevoegd mijn eerste gezaagde verbinding. Het deze gemaakt met een japanse zaag
 

Bijlagen

  • IMAG0097.jpg
    IMAG0097.jpg
    35,6 KB · Weergaven: 85
  • IMAG0096.jpg
    IMAG0096.jpg
    40 KB · Weergaven: 83

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Als eerste welkom op het forum, van allemaal vakbroeders die een mooie passie hebben.
En als dit je eerste zwaluwstaart is, ziet hij er mooi strak uit. Ga vooral door

Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.