Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Steelcity zaagtafel

Steelcity zaagtafel

Ben me zachtjes aan aan het oriënteren op een nieuwe zaagtafel
    (voor schulpen, pennen en sleuven zagen, platen korten enz)
    Zou dit wat zijn? :?
    (moet nog vragen wat verzenden zou kosten)

http://cgi.ebay.com/Steel-City-Tool-Wor ... C294%3A200

Re: Steelcity zaagtafel

Hoi Hubert,

zou je niet gek worden van het feit dat alles in imperial maten wordt aangegeven? En reserve/vervangende onderdelen? Altijd in de VS moeten bestellen, en je gereedschapsset uit moeten breiden met imperial maten. Lijkt mij een crime.

Evengoed een mooi ding, zo op de info en het plaatje afgaande. Zou ik wel willen hebben, ipv m'n kleine Precisio'tje.

Groet,

Sander

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door therut
    Hoi Hubert,

zou je niet gek worden van het feit dat alles in imperial maten wordt aangegeven? En reserve/vervangende onderdelen? Altijd in de VS moeten bestellen, en je gereedschapsset uit moeten breiden met imperial maten. Lijkt mij een crime.

Evengoed een mooi ding, zo op de info en het plaatje afgaande. Zou ik wel willen hebben, ipv m'n kleine Precisio'tje.

Groet,

Sander
    Daar heb je een goed punt, maar misschien is ie ook leverbaar met mm schalen :?
    valt me wel me dat het gewoon 220 is 8-)

Als ik het goed gelezen heb wordt dit alleen verstuurd binnen de USA.
    Ik denk niet dat dit gaat lukken.

Als je inderdaad goed leest schrijven ze zelf al, wij verzenden niet buiten de vs en vraag ons ook niet om dit te doen.
    En die 220 volt viel mij ook al op want andere machines van hun zijn 110 volt.

succes met verder zoeken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door worldsound
    Als je inderdaad goed leest schrijven ze zelf al, wij verzenden niet buiten de vs en vraag ons ook niet om dit te doen.
    En die 220 volt viel mij ook al op want andere machines van hun zijn 110 volt.

succes met verder zoeken.

waarom verder zoeken?
    een kennis van me importeert auto's, de heeft vast wel een plekje over in een container

Ik zou zeggen, kopen dat ding. Maar als blijkt dat er tijdens het transport er iets kapot is gegaan, je een onderdeeltje mist of er in de toekomst een defect optreedt dan heb je wel een probleem.

Wat weet je trouwens van de kwaliteit van het apparaat? Inderdaad een mooie foto en goede specs, helaas zegt dit niet alles.

Alle minpunten die aangegeven zijn weerhouden me ook van een aankoop van zoiets groots in Amerika.
    Garantie, kloppen de specs wel, maatweergave, verzending, douane enz.
    Het is jammer, het apparaat ziet er goed uit. :cry:
    Misschien heeft Steelcity wel een verdeler in Europa :?

Waarom zoek je zoiets in de VS? Zulke machines worden toch ook wel aangeboden in Europa? En vast ook wel in Nederland. Zoek daar eens.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woodworker
    Waarom zoek je zoiets in de VS? Zulke machines worden toch ook wel aangeboden in Europa? En vast ook wel in Nederland. Zoek daar eens.
    zat gewoon op ebay te kijken en kwam dit ding toen tegen

Forum Rechten