Verhuizingsperikelen

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.245
292
Heelsum
Na de mini iPad...

Metric teritory: Every inch a centimeter .....

Of voortborduren op de vorige:

Metric teritory, leave your feet at the door.
 

WR1944

Oud hout
Nog even als afsluiting de foto's van de verhuiswagen. Amerikaanser kan het bijna niet, ook al is het een Volvo trekker.
Voor het bordje maak ik een afzonderlijk draadje. Het staat op de backburner.
 

Bijlagen

  • PA261256q.jpg
    PA261256q.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 114
  • PA261257q.jpg
    PA261257q.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 114
Laatst bewerkt:

WR1944

Oud hout
Pff wil niet met je ruilen alles met het handje? up hill down hill into the basement!!! wat een werk :rolleyes: succes

In bijdrage #26 kon je lezen dat de spullen al binnen zijn geraakt. De verhuizer, een Rus die al ruim 20 jaar in Amerika woonde, deed het meeste werk. Met een steekwagen gingen de dozen heuvel af tot voor de deur, dan 5 treden op en dan naar de diverse locaties. Ikzelf deed kleding en audio dat een verdieping hoger ging en gereedschap dat een verdieping lager ging. De verhuizer deed het zware werk, de boeken die naar de tweede basement gingen.
Ik ben al volop aan het klussen met een deel van de spullen uit Holland.
 

edjebel

Actieve deelnemer
16 jun 2012
229
1
Turnhout (Be)
Had ik gemist, die foto van die 18 wheeler vol met je spullen was wat mijn aandacht trok.

Je stelling werkzaamheden inmiddels ook gelezen in je andere draad ik zal je daar verder mentaal ondersteunen ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.