Bezorgproblemen Fine Woodworking

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Iemand nummer 207 al binnen gekregen? Ik in ieder geval nog steeds niet.
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
253
11
Dat is idd een reden om naar het hoge Noorden te verhuizen,
(alhoewel er dan niets boven Groningen gaat).

Ik heb de nieuwe FW ook nog niet ontvangen.
(best wel veel abonnee's op dit forum ..)
 
A

Athanor

Guest
Ik heb het nummer ruim een week geleden ontvangen; stond al op het punt te bellen of te mailen. In mijn gesprek indertijd met een servicemedewerkster bleek het redelijk om aan het eind van de maand van verschijning te reclameren: kans dat je dan wel 2 nummers krijgt, als het nummer alsnog laat wordt bezorgd. De normale bezorgtermijn zou de 1e/2e week van augustus zijn geweest. Deze keer is het gedistribueerd door een Belgisch verzendkantoor; dat schiet dus ook niet veel op, de Zwitsers waren het meest punctueel.

Misschien goed om weer te gaan reclameren: een maand vind ik te lang!

Fons
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Misschien goed om dit aan een Fries te vragen. Zij zijn internationaal wat sterker. Heb ik me laten vertellen. :D
 
A

Athanor

Guest
Kijk, net over de grens kan de Belgische besteller goed vinden. Fryslan ook wel want die willen zich ook nog wel eens afzetten tegen de prioriteit die de randstedelijke regio krijgt, ergo: de bezorging zal daar als laatste plaatsvinden ;)
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
hey,

even een vraagje tussen door,

ik denk er over om een abbonament op fine woodworking te nemen,

maar wat ik van de site begrijp kan je uitsluitend met creditcard betalen?? of klopt dit niet?

en voor een 3 jarig abbonament ben ik omgerekend ongeveer 70 a 80 euro kwijt? is dit incl verzend kosten?

bvd,
Woody
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
Ik ben een beetje klaar met het wachten op #207. dus ik wilde vandaag het formulier van missing issues (weer) invullen. Blijkt dat dit formulier niet meer werkt (foutmelding "issue not found"). dus ik heb daar maar een vraag over gestuurd.

Is er al iemand die #208 heeft ontvangen? anders moet ik die ook al aanmelden als "missing".
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
woody zei:
ik dacht dat al deze problemen inmiddels opgelost waren?
FWW is erg behulpzaam op het moment dat je aangeeft dat je een nummer hebt gemist maar of ze werkelijk de distributeurs op hun donder geven weet ik niet. Je zou denken dat ze dit wel doen als er een heleboel abbonnees uit dezelfde regio aangeven dat ze niets hebben ontvangen en zoveel issues moeten nasturen.

Zolang we op dit forum kunnen checken of er reden is tot zeuren, vind ik het prima. Maar ik vind wel dat dit gedoe een keer moet ophouden.
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
vorige week woensdag heb ik op de site van ww aangemeld dat ik nummer 207 nog niet had ontvangen. vandaag lag er een envelop op de mat met het ontbrekende nummer.
Ze hadden er zelfd 208 bij gedaan zodat ik die ook niet meer hoef aan te vragen als die niet komt (en ik heb een sterk vermoeden dat die niet via de normale weg gaat komen).

ze me hebben dus duidelijk nog problemen met de bezorg keten in mijn gedeelte van nederland (geen idee hoe groot dat gebied is. wel fijn dat ze zo snel reageren.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.