Bezorgproblemen Fine Woodworking

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
253
11
Eens nagekeken,
Ik heb het nummer daarvoor ook niet gehad.
Alleen 203, de eerste van mijn abonnement van 3 jaar.
Zojuist op de website ingevuld dat ik 204 en 205 mis.
Hopelijk wordt deze (spoedig) nagezonden.
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
koffiedrinker zei:
Eens nagekeken,
Ik heb het nummer daarvoor ook niet gehad.
Alleen 203, de eerste van mijn abonnement van 3 jaar.
Zojuist op de website ingevuld dat ik 204 en 205 mis.
Hopelijk wordt deze (spoedig) nagezonden.
da's grappig ... ik ben er ook achter gekomen dat ik zowel 204 mis als 205. Ik heb ze ook aangevraagd.
hopelijk gaan ze nu wel onderzoeken waar het probleem zit in de leveringen.
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
Ik heb zojuist de bevestigingsemail gekregen van de Taunton store dat de ontbrekende bladen onderweg zijn.

Nu hopen dat ze aankomen ;)
 
A

Athanor

Guest
Wat schetst mijn verbazing toen ik zojuist de brievenbus leegde :?:

Nummer 204 (April) van FWW in reguliere verpakking is binnen :roll:

Ik heb aan de enveloppe (nou ja, dat stuk plastic dan) gezien dat het via ABC mail in Nederland gedistribueerd wordt. Die geeft het weer uit handen aan een folderbezorgclub: Netwerk VSP genaamd. Daar heb ik een email klacht neergelegd. Met ABC heb ik gebeld en die wijt het probleem aan de internationale verzendknooppunten. Als ik het laat ontvang dan hebben zij het ook laat gekregen. Zij willen niet verder op de klacht ingaan of er notititie van maken ook niet als er op dit forum pakweg 10 mensen met hetzelfde probleem zitten.
Ik heb hem sterkte gewenst bij het overleven in de postmarkt gedurende economisch moelijke tijden. :twisted:

Ik ben u benieuwd of er bij jullie ook achterstallige nummers binnenrollen :?:

Wordt vervolgd,
Fons
 
A

Athanor

Guest
Gisteren kreeg ik ook het nagestuurde nummer 205 binnen. Ben benieuwd of het oorspronkelijk verzonden nummer 205 de komende weken ook nog in de bus valt.....

Ik blijf de situatie maar even goed volgen; begin juni moet het volgende nummer volgens mij al weer verschijnen, wat dan normaal gesproken uiterlijk rond de 20e van die maand bezorgd moet zijn.

Fons
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Vorige week het nagezonden exemplaar ontvangen en vandaag het originele in de grijze plastic.Aangezien er mensen zijn die het origineel al meer dan twee weken geleden hadden en Taunton alles per bulk naar Nederland stuurt, is het dus een onzinnig verhaal van ABC mail dat de vertraging te wijten valt aan het te laat ontvangen van de exemplaren uit de VS. Want hoe verklaren ze de verschillen in ontvangen binnen Nederland dan ? En er blijft het feit dat exemplaren helemaal niet aankomen.

PS, Iemand interesse in het dubbele exemplaar ?

Ed
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
253
11
Gisteren zijn de twee ontbrekende nummers bezorgd.
Netjes, ongeveer 10 dagen nadat ik het gemeld had.

Inderdaad goede service.
Nu hoop ik alleen dat het volgende nummer gewoon in de bus valt.
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
borre zei:
Wat een feest ! Zaterdag lag het Juli/Augustus nummer al in de bus (nr206)
goed dat je het even meldt ... nu kan ik ook mijn bus in de gaten houden en er weer werk van maken als mijn exemplaar teveel weken te laat is.
 
A

Athanor

Guest
Dat lijkt weer op de normale bezorgdatum, ongeveer ronde de tiende van de maand. Ik ontving ongeveer een week geleden pas het nr. 205 via regeuliere bezorging, terwijl ik al een nazending had ontvangen. Ik begreep van de service desk van Taunton dat het redelijk is om te rappeleren als we het nummer 206 aan het einde van deze maand niet hebben ontvangen.

Fons
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Mannen,

Tot mijn grote verbazing en vreugde ontving ik vorige week 205 en afgelopen vrijdag al 206. Amazing :D
 
A

Athanor

Guest
Jaa!! Ook bij mij is nr. 206 vandaag binnengekomen!

Alles lijkt dus weer normaal als ook bij jullie de komende week het nummer 206 wordt bezorgd. Het viel mij op dat er nu (weer) een Zwitserse distributeur is ingezet in plaats van de ABC-club die mij met een kluitje in het riet stuurde toen ik een klacht deponeerde. Volgens mij was dat voorheen ook de distributeur dus mogen we nu hopelijk een degelijke Zwitserse precisie verwachten :cool:

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.