Bezorgproblemen Fine Woodworking

A

Athanor

Guest
Daar gaan we weer........

Ik heb het nieuwste nummer (210) maar weer via de site voor nazending aangevraagd omdat ik het tot op heden niet ontvangen heb. Als dat weer een breed verschijnsel is, zijn de nummers voor nalevering straks weer uitverkocht. :(

Overigens is het kerstnummer van F&C (Furniture & Cabinetmaking) ook niet bij me bezorgd en heb ik dit ook moeten laten nazenden.

Herkenbaar?

Fons
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Hoi Fons,

Bij mij gaat het de laatste twee nummers goed. Het is mij wel opgevallen dat deze nummers via Zwitserland (!) en Belgie (!) komen. Waarom dat bij mij nu zo is weet ik ook niet. Er zit niet veel logica in. Het lijkt er wel op dat onze Belgische leden nooit problemen hebben.

Ed
 
A

Athanor

Guest
Ik heb inderdaad ook eerder al eens geconstateerd dat de leveringen via Zwitserland altijd op tijd binnenkomen.
 
A

Athanor

Guest
Het blijft misère met de toezending van de bladen aan mijn adres :cry:
Ik heb nummer 212 ook alweer opnieuw aangevraagd, de verschijningsdatum in de VS was 13 april.

Ook van Furniture & Cabinetmaking heb ik alweer 2 nummers moeten nabestellen, dus daar begint de ellende nu ook. :x

Bij jullie ook nog problemen? En hoe gaat het met F&C, voor wie daar lezer van is?

Fons
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
Athanor zei:
Het blijft misère met de toezending van de bladen aan mijn adres :cry:
Ik heb nummer 212 ook alweer opnieuw aangevraagd, de verschijningsdatum in de VS was 13 april.
Ik heb FWW 211 als laatste ontvangen. weet niet meer zeker wanneer maar was een veeltal weken geleden. ik wacht nog wel een paar weken voor 212. als ik die binnen krijg dan zal ik me melden.
 
A

Athanor

Guest
Ik kreeg 212 ook binnen rond 27 mei. Vandaag heb ik ook 213 ontvangen. Wel maf dat van een blad met een verschijningsfrequentie van 2 maanden de nummers van juni en augustus binnen 14 dagen in de bus liggen.

Ik heb weer even gekeken welke distributeur het laatste nummer zo snel bezorgde en jawel hoor het is weer de Zwitserse organisatie die promt levert! Voor de VS moest dit nummer op 8 juni bij de abonnee's zijn bezorgd.

Fons
 

Houten Klaas

Actieve deelnemer
1 feb 2009
83
0
Op 11 juni nummer 213 (augustus) binnen gekregen. Waarom komt dat 2 maanden van te voren?? Sluit me aan bij de verwondering van Athanor.....
 
A

Athanor

Guest
Net terug van vakantie en het nieuwste nummer ligt keurig op tijd in de stapel post!!
Even raden? ja hoor, weer via de Zwitserse distributeur verzonden.

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.