Bezorgproblemen Fine Woodworking

A

Athanor

Guest
Zijn er lezers van Fine Woodworking op het forum die al in bezit zijn van het Mei/Juni nummer?

Volgens mij kreeg ik voorheen de nummers al in de voorafgaande maand; dat zou dus april moeten zijn. Ook met het vorige nummer moest ik al met Taunton bellen voor nazending omdat het nummer niet ontvangen had. Misschien dat het een gevolg van de liberalisering van de postmarkt is, maar ik had niet verwacht er zo snel problemen mee te krijgen :evil:

Als jullie al enige tijd geleden je blad ontvangen hebt kan ik bij Taunton een wat gerichtere klacht neerleggen.

Fons
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
wat mij betreft mag je een hele gerichte klacht neerleggen aangezien die van mij ook nog steeds niet binnen is. ik hoopte al dat ik niet de enige was. ik zag wel op de site dat het blad er wel al is.
misschien is het bedrijf die de internationale bezorging doet failliet en moeten ze een nieuw bedrijf vinden.
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Net antwoord ontvangen van taunton mbt leverproblemen:


Issues for our international customers are mailed in bulk to the destination and then distributed to the individual post offices to deliver to our customers. Sometimes it helps if you put a complaint in with your post office.
Sincerely,
Pat Parks
Customer Service
Account # 000110668459



Eerst maar eens uitvissen welke van de vrije postjongens dit distibueert.
Tegenwoordig ontvang je 4 keer per dag post.........

Ed
 

Epistaxis

Actieve deelnemer
24 jan 2009
43
0
Blijkbaar een uniek Nederlands probleem. Ik woon in Belgie en heb het nummer al ontvangen. (hout ;) vasthouden dat het zo blijft)Even op tafel gaan kloppen dus bij die firma's ...
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
heb 205 ook nog niet binnen. De vorige 204 is nadat ik het gemeld heb bij FWW nageleverd.

Nummer 203 kwam zwaar telaat. Nummer 204 heb ik afgezien de extra zending van FWW nooit gezien. Daarmee wil ik zeggen dat 204 niet eens te laat maar helemaal niet geleverd is.

Ik weet overigens niet wie nou echt de NL verzender is. Weet iemand dat?
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
252
9
Heb Fine Woodworking ook nog niet ontvangen.

Lekker,
heb sinds kort een abo (voor 3 jaar betaald), en pas één nummer ontvangen.
Dus met een beetje pech was dat de laatste.

Het antwoord van Taunton getuigt niet dat zij het als een probleem ervaren.
Valt mij tegen.

Eerdaags dan ook maar gaan mailen aan Taunton, eventueel dan een nalevering.
(Helaas leert de ervaring dat lang, veelvuldig en aanhoudend maar wel correct klagen helpt)
 
A

Athanor

Guest
Beste mensen,

Ik zal binnenkort eens even bellen met de helpdesk, kan dan gelijk aangeven dat er een zevental forumleden zijn die dezelfde problemen ervaren. Overigens heb ik de ervaring met Taunton dat zij altijd zeer correct zijn en promt problemen oplossen; en nog goed bereikbaar zijn ook, zonder veel interventie van zo'n sjagerijnige belcomputer met keuzemogelijkheden :shock:

Fons
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
252
9
@ Athanor
Gelukkig dat je goede ervaringen hebt.
Gelet op de mail reactie die in dit topic weergegeven is, vreesde ik anders.

Hopelijk heeft je bel-actie succes,
in ieder geval alvast bedankt.
 

Schummie

Actieve deelnemer
21 mrt 2008
52
0
Zelfde probleem, ik heb heel dit jaar nog geen FWW magazine ontvangen.
Ik heb contact gezocht en met excusus worden ze opnieuw opgestuurt.
Ik heb ook wel een het idee dat de postjongens het blad ook heel leuk
vinden, maar dat is een gok.
Maar ik vind het blad zo goed dat ik dit voor lief neem, ze zijn verder eel aardig
bij FWW.

Schummie.

Ps: ik heb de bladen vandaag bezorgd gekregen.
Ze waren hier in 4 dagen uit de US, dat is toch best snel, afgelopen donderdag verstuurt
uit Amerika en nu al hier. We hebben weer wat te lezen, heerlijk.
 
A

Athanor

Guest
Beste mensen,

Ik heb gebeld met de klantenservice van Taunton Press, werd weer correct behandeld en het nummmer 205 van mei/juni wordt nagezonden. Toen ik doorvroeg en vermelding maakte van jullie identieke klachten vertelde medewerker Paula dat er waarschijnlijk problemen zijn met de adressering, waardoor de adressen op een bepaald moment tijdens het distributieproces niet meer leesbaar zijn. Voor het volgende nummer 206; juli/aug. wordt een andere oplossing gezocht, dan moet de verzending goed verlopen. Het ging haar te ver om de problemen bij de Nederlandse distributeur te leggen. Als we het nummer 206 eind juni nog niet hebben is er iets niet in orde en kunnen we reclameren!

Wie het nummer 205 nog niet heeft, kan via de website (customer service deel) een vervangend exemplaar aanvragen.

Ik verwacht het nummer met een dag of vier :)

Groet van Fons
 

schrijnwerker

Actieve deelnemer
11 aug 2008
543
56
Oostzaan
Ik heb via de website contact gehad met de custumor service en ze melden mij dat ze een nieuw exemplaar zullen versturen.
Dus nog even afwachten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.