Na langetijd afwezigheid

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Beste forum leden,

Na een te lange periode van afwezigheid, vandaag maar weer de energie gevonden om in te loggen.
Ik was gestopt met het bezoeken en posten van berichten omdat mij ziekte (spier dystrofie) mij zo in zijn greep had dat het onmogelijk was om me bezig te houden met mij favoriete hobby. En het gewoon te confronterend was om hier te komen. Want ik wilde heel graag van alles doen en maken. Maar als je spieren niet willen dan houdt het op.

En nu na lange revalidatie periode om te leren om te gaan met de ziekte nu weer aan het opkrabbelen. En ook weer energie om weer meer bezig te zijn met hout.

Groetjes

Hans uit Almere
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Goed om je weer te zien Hans !!! Ik kan me voorstellen dat het best confronterend kan zijn. Mocht ik wat kunnen betekenen dan hoor ik dat graag
 

kire

Actieve deelnemer
5 jun 2010
157
2
Hoi

Welkom terug en hopelijk kan je terug opstarten met het houtbewerken, zodat je hobby de ziekte even kan opzij schuiven.
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Ja genieten van ik zeker weer doen, moet een aardige achterstand qua lezen inhalen, en ff wennen aan vernieuwde forum. Ziet er wel top uit.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.