Goede en goedkope webshop.

marco

Actieve deelnemer
30 mrt 2009
180
0
Binnenkort wil ik een afkortzaag gaan kopen. Gezien het prijsverschil tussen mijn vaste vakwinkel en het internet wil ik deze zaag misschien toch wel via internet bestellen. Weten jullie goede en goedkope internet winkels binnen Nederland? Ik zelf heb oa gevonden, Toolnation, Kruis, Redcoon en Toolsxl
 

Houten Klaas

Actieve deelnemer
1 feb 2009
83
0
Beste Marco,
Kijk ook eens in Engeland zie topic viewtopic.php?f=1&t=600
De pond staat goed en het scheelt weet ik uit ervaring. Zelfs met de verzendkosten.

In Nederland goede ervaring met Kruis voor de manier waarop ze service verlenen. Mijn tip zou zijn je te orienteren om een machine die je wilt hebben en dan op de verschillende sites de prijzen te gaan vergelijken.
Kijk ook eens op Toolmax.nl en op http://www.mzsgereedschap.nl/
In de bovengenoemde topic zie je de reactie van forumgenoten met handige sites.
http://www.amazon.com is amerikaans maar ik weet eigenlijk niet of die ook naar hier versturen.

Succes met je aankoop!

grtn Bart
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Amazon.com verstuurt niet naar nederland.Gereedschap in ieder geval niet. Het is de bedoeling dat je als Europeaan dan via de duitse of engelse amazon koopt. Het aanbod is echter niet zo uitgebreid als in de USA.
Wil je iets uit amerika laten komen maar verstuurt het bedrijf niet naar Europa, of heb je geen creditcard of wil je deze niet voor internet aankopen gebruiken ? Dan kan de nederlandse Ellen den Otter je wellicht van dienst zijn:

http://www.fromus2eu.nl/

Ik heb er een paar keer naar tevredenheid gebruik van gemaakt.

Ed
 

marco

Actieve deelnemer
30 mrt 2009
180
0
Hoe zit het met de garantie met in het buitenland gekochte artikelen? en hoe dit het met spanningsverschil en stekkerverschil?
 

dijk5253

Nieuw lid
19 mei 2009
2
0
Kijk eens op de volgende webshop heb met deze webshop goede ervaringen toolware hebben zelf ook een forum.
 
A

Anonymous

Guest
Ik heb toevallig net een Bosch afkortzaag gekocht bij ToolsXL. Die hadden een leuke aanbieding i.c.m. de GTA3700 steun. Levering liep netjes volgens planning en was goed te volgen met de tracking op de site.
 

wo0dy

Actieve deelnemer
4 nov 2008
67
0
Zottegem (België)
Uit amerika zou ik geen elektrisch gereedschap bestellen. Ze gebruiken daar nl 110V ipv 220/230, dus je zou daar al een adapter moeten bijkopen. En voor elektrisch gereedschap, wat al gauw zo'n 1000W kan bedragen, kosten die adapters enorm veel. Plus dan heb je een toestel dat niet zo sterk is als het gereedschap van hier (220/230V).
Uit engeland bestellen kan wel voordelig zijn, gewoon een andere stekker erop en klaar.
 

marco

Actieve deelnemer
30 mrt 2009
180
0
En hoe zit het met de garantie? Kan je die hier in NL claimen bij de importeur? Of moet je dat dan ook weer via het buitenland regelen?
Uiteraard hoop ik die nooit nodig te hebben, maar je weet maar nooit.
 

j.wandelaar

Nieuw lid
17 jun 2009
1
0
k koop regelmatig mijn gereedschap bij http://www.toolprof.nl
Ik miet zeggen , geweldig bedrif

Toen il laatst bij een inbraak mijn meestre gereeschap kwijt raakte zorgden zij er voor dat ik de volgende dag weer normaal kon werken. Nagenoeg alles was geleverd.

Ik vergelijk de prijzen regelmatis met Toolnation, Toolmax en ToolzXL en kom toch steeds weer bij Toolprof terecht.
Bijna altijd de goedkoopste, snelle leveringen.
Hier zit absoluut een grote organisatie achter, anders kan dit niet mogelijk zijn

tevens beschikken zij over een eigen technische dienst, dat scheelt mij ook weer een hoop tijd.

ik zal zeker niet zeggen dat de andere aanbieders slecht zijn, maar gezien mijn zeer goede ervaringen adviseer ik toch Toolprof.

Jan.
 

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Ik geloof graag dat u snel geholpen bent meneer jan wandelaar, want volgens onze gegevens woont u op hetzelfde adres als toolprof, alsmede is dat ook het vestigingadres van een grote keten. Ik vind het niet zo netjes om op deze manier reklame voor u zelf te maken. Dit forum is bedoeld voor en door houtbewerkers, om elkaar op een eerlijke, oprechte wijze te stimuleren en te helpen bij het uitoefenen van ons beroep en/of hobby.

uw beheerder
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
baas zei:
Ik geloof graag dat u snel geholpen bent meneer jan wandelaar, want volgens onze gegevens woont u op hetzelfde adres als toolprof, alsmede is dat ook het vestigingadres van een grote keten. Ik vind het niet zo netjes om op deze manier reklame voor u zelf te maken. Dit forum is bedoeld voor en door houtbewerkers, om elkaar op een eerlijke, oprechte wijze te stimuleren en te helpen bij het uitoefenen van ons beroep en/of hobby.

uw beheerder


waar is de aplaussmilie als je 'm nodig hebt?

dan maar zo
eusa_clap.gif
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Zo'n figuur gaat alle klus fora langs om te spammen en kijkt hier nooit meer terug natuurlijk. Gewoon het berichtje verwijderen.
 

August

Actieve deelnemer
22 apr 2009
134
0
Hoe zit dat met spullen uit Engeland? Op sites van bijv. axminster zie ik af en toe wel leuke dingen staan. Zijn de stroom aansluitingen hetzelfde? Met andere woorden als ik daar een elektrisch apparaat koop kan ik het hier dan zonder problemen gebruiken?

Alvast bedankt

August


wo0dy zei:
Uit amerika zou ik geen elektrisch gereedschap bestellen. Ze gebruiken daar nl 110V ipv 220/230, dus je zou daar al een adapter moeten bijkopen. En voor elektrisch gereedschap, wat al gauw zo'n 1000W kan bedragen, kosten die adapters enorm veel. Plus dan heb je een toestel dat niet zo sterk is als het gereedschap van hier (220/230V).
Uit engeland bestellen kan wel voordelig zijn, gewoon een andere stekker erop en klaar.
 

Geertg

Actieve deelnemer
5 okt 2008
285
0
Lembeke
De stekker is niet hetzelfde, ik knip gewoon de stekker eraf en plaats er een nieuwe op.
Bij bestelling er wel opletten dat je een 220 Volt versie bestelt en geen 110 Volt.


Groeten,

Geert
 

August

Actieve deelnemer
22 apr 2009
134
0
Aha dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Maar als je de 220 hebt kan ik er dus niks mis gaan?

August
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Heb een paar weken geleden een Trend T11 bovenfrees gekocht bij Axminster, tezamen met een paar kleine spulletjes. Levering binnen een week, prachtige apparaat, goed verpakt, dus helemaal tevreden. Inderdaad een 220v versie, stekker er af geknipt een nieuwe er aan en klaar.
De frees komt met een 1/2 inch spantang, maar tot mijn grote verbazing past de moer met 12 of 8 mm spantang van mijn Festool OF1400 er ook op!! Was eigenlijk van plan om nog freesjes te bestellen in de USA van Whiteside. Die komen er in testen van FineWoodworking altijd heel goed uit en zijn niet duur, kijk maar op http://www.routerbits.com. Maar die zijn alleen te krijgen in inch maten, dus dat komt mooi uit zo. De frees is bedoeld voor een nog te maken bovenfreestafel, maar ik moet eerst nog een boot de werkplaats uit werken :).

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.