Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Goede en goedkope webshop.

Binnenkort wil ik een afkortzaag gaan kopen. Gezien het prijsverschil tussen mijn vaste vakwinkel en het internet wil ik deze zaag misschien toch wel via internet bestellen. Weten jullie goede en goedkope internet winkels binnen Nederland? Ik zelf heb oa gevonden, Toolnation, Kruis, Redcoon en Toolsxl

Re: Goede en goedkope webshop.

Beste Marco,
    Kijk ook eens in Engeland zie topic viewtopic.php?f=1&t=600
    De pond staat goed en het scheelt weet ik uit ervaring. Zelfs met de verzendkosten.

In Nederland goede ervaring met Kruis voor de manier waarop ze service verlenen. Mijn tip zou zijn je te orienteren om een machine die je wilt hebben en dan op de verschillende sites de prijzen te gaan vergelijken.
    Kijk ook eens op Toolmax.nl en op http://www.mzsgereedschap.nl/
    In de bovengenoemde topic zie je de reactie van forumgenoten met handige sites.
    http://www.amazon.com is amerikaans maar ik weet eigenlijk niet of die ook naar hier versturen.

Succes met je aankoop!

grtn Bart

Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2008

Amazon.com verstuurt niet naar nederland.Gereedschap in ieder geval niet. Het is de bedoeling dat je als Europeaan dan via de duitse of engelse amazon koopt. Het aanbod is echter niet zo uitgebreid als in de USA.
    Wil je iets uit amerika laten komen maar verstuurt het bedrijf niet naar Europa, of heb je geen creditcard of wil je deze niet voor internet aankopen gebruiken ? Dan kan de nederlandse Ellen den Otter je wellicht van dienst zijn:

http://www.fromus2eu.nl/

Ik heb er een paar keer naar tevredenheid gebruik van gemaakt.

Ed

Hoe zit het met de garantie met in het buitenland gekochte artikelen? en hoe dit het met spanningsverschil en stekkerverschil?

Kijk eens op de volgende webshop heb met deze webshop goede ervaringen toolware hebben zelf ook een forum.

Ik heb toevallig net een Bosch afkortzaag gekocht bij ToolsXL. Die hadden een leuke aanbieding i.c.m. de GTA3700 steun. Levering liep netjes volgens planning en was goed te volgen met de tracking op de site.

Uit amerika zou ik geen elektrisch gereedschap bestellen. Ze gebruiken daar nl 110V ipv 220/230, dus je zou daar al een adapter moeten bijkopen. En voor elektrisch gereedschap, wat al gauw zo'n 1000W kan bedragen, kosten die adapters enorm veel. Plus dan heb je een toestel dat niet zo sterk is als het gereedschap van hier (220/230V).
    Uit engeland bestellen kan wel voordelig zijn, gewoon een andere stekker erop en klaar.

En hoe zit het met de garantie? Kan je die hier in NL claimen bij de importeur? Of moet je dat dan ook weer via het buitenland regelen?
    Uiteraard hoop ik die nooit nodig te hebben, maar je weet maar nooit.

k koop regelmatig mijn gereedschap bij http://www.toolprof.nl
    Ik miet zeggen , geweldig bedrif

Toen il laatst bij een inbraak mijn meestre gereeschap kwijt raakte zorgden zij er voor dat ik de volgende dag weer normaal kon werken. Nagenoeg alles was geleverd.

Ik vergelijk de prijzen regelmatis met Toolnation, Toolmax en ToolzXL en kom toch steeds weer bij Toolprof terecht.
    Bijna altijd de goedkoopste, snelle leveringen.
    Hier zit absoluut een grote organisatie achter, anders kan dit niet mogelijk zijn

tevens beschikken zij over een eigen technische dienst, dat scheelt mij ook weer een hoop tijd.

ik zal zeker niet zeggen dat de andere aanbieders slecht zijn, maar gezien mijn zeer goede ervaringen adviseer ik toch Toolprof.

Jan.

Ik geloof graag dat u snel geholpen bent meneer jan wandelaar, want volgens onze gegevens woont u op hetzelfde adres als toolprof, alsmede is dat ook het vestigingadres van een grote keten. Ik vind het niet zo netjes om op deze manier reklame voor u zelf te maken. Dit forum is bedoeld voor en door houtbewerkers, om elkaar op een eerlijke, oprechte wijze te stimuleren en te helpen bij het uitoefenen van ons beroep en/of hobby.

uw beheerder

Forum Rechten