met de paplepel in gegoten

arie

Nieuw lid
16 mrt 2008
13
0
Beste houtfreaks,

Als zoon van een scheepsbeschieter is hout er met de paplepel (!) ingeschoven en daarom in het bezit van een mooie collectie timmergereedschap ("old tools are still the best tools..") maar koop er graag nog steeds iets nieuws bij en kan niet meer zonder bovenfrees...Als kantoorfreak mag ik zelf graag timmeren , vooral de meer gecompliceerde Rietveld ontwerpen.Als lid van een roeivereniging ben ik ook intensief betrokken bij het instandhouden van onze overnaads gebouwde vloot.Verder geniet ik van iedere nieuwe aflevering van Fine-Woodworking...
Arie
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Welkom op ons forum Arie. Je stond met je cv in de posting van Rene Kooijman, dat is te bescheiden. Ik heb van je posting een eigen onderwerp (een draadje heet dat ook wel) gemaakt. Ergens bovenin in een zwarte balk staat FAQ. Daar lees je van alles over het gebruik van het forum.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.