ladegeleiders

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Dat dacht ik dus ook, heb vorige week een aantal volledig uittrekbare geleiders besteld bij een Nederlands bedrijf, vandaag aangekomen en toen ik ze wilde monteren bleek dat ze maar gedeeltelijk uitschuiven, met een verlies van 90mm. Totaal onbruikbaar voor mijn gebruik. Heb een mail gestuurd, ben benieuwd naar de reactie.
Had ze daarvoor ook nog besteld bij een Engels bedrijf en die zijn nu blijkbaar op verlof en ik hoor er niets meer van. Mijn project is blijkbaar vervloekt!
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Nu niet om de wijsneus uit te hangen, maar heb je al eens gekeken in het gamma van Hettich of Blum ofzo? Dat zijn 2 standaardmerken voor beslag hier in België. Ik zie niet goed in waarom je daarvoor in Engeland moet gaan bestellen?
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Omdat ik gewoon de Beste prijs heb gezocht, 2 à 3 keer goedkoper dan Blum of hettich hier. Ben gewoon een systainer kast aan het maken voor mij, heb geen zin om voor €200 aan geleiders er in te steken.
 

roald

Actieve deelnemer
29 feb 2012
492
0
Ter info: Blum koop ik bij Lignoshop. Dat was de enige (en over het algemeen de goedkoopste) plek die ik kon vinden voor het hele Blum assortiment. Het enige artikel dat hij niet in zijn webshop had, had hij er binnen een week op staan. Goede service, scherpe prijs.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Ik heb deze gekocht in promo van accuride, voor minder dan de helft dan bij ligno.
Het zijn 350mm 3 delige geleiders op kogellagers, maar ze komen in werkelijkheid slechts 260mm uit!? Op de site van accuride kan ik zulke geleiders niet terugvinden, wel dit model dat uiterlijk exact hetzelfde is maar op de installatie pdf zie je dat hij 100% uitsteekt.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.753
979
Omgeving Eindhoven
Ik heb laatst ladegeleiders gekocht bij de webshop van ladegeleider.nl. De variant met een draagvermogen van 45 kg. Stevige ladegeleiders, en 100% uittrekbaar is ook echt (meer dan) 100%.
Je hebt de mogelijkheid om een offerte aan te vragen voordat je bestelt; ik kreeg daarbij nog een leuke korting op de webshopprijs.
 

noobzr

Actieve deelnemer
11 jan 2012
59
0
Ik weet niet hoe lang ze moeten zijn maar er staan 2 koopjes op marktplaats. Ik weet niet of ik hier links neer mag zetten maar ga maar naar marktplaats en zoek op thomas regout. Mocht je ze nodig hebben is het een koopje.
 

BenchWorks

Post veel
23 mrt 2011
1.695
3
Boirs, België
Kleine update, de eerste winkel meubelbeslagshop.nl waar ik mijn geleiders had besteld en die verkeerd waren heeft er mij plots correcte opgestuurd. Blijkbaar een fout bij hun leverancier.
Nadat ik geen nieuws meer kreeg van ze ging ik hier bijna aanraden om niet bij hun te bestellen, maar ze hebben het zelf toch recht gezet. En de foute geleiders mag ik houden, een mooie geste.
Aan te raden dus!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.