Potgatenmal kopen. Waar?

WR1944

Oud hout
WR1944 je kan ze toch ook gewoon online kopen? http://www.kreg-shop.nl/

Ik denk dat het dienstig voor de vraagsteller het hele verhaal door te lezen, dan zal het antwoord zich vanzelf openbaren.
Maar ik kan mijn kant van het verhaal hier ook in verkorte vorm weergeven.

In 2012 verhuisde ik naar Amerika en had voor multiplex omkistingen voor wat zware voorwerpen een goedkope potgatenmal nodig. Ik had toen al een tijdje ervaring in Amerika met een Kreg potgatenmal. Ik was dus op zoek naar een simpele mal die ik snel thuis (in Nederland) geleverd kon krijgen. En de bestelde Wolfkraft mal was afdoende. Die zit weer in z'n originele doos stof te vergaren.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Ojee spam op het forum.

Ik vond het al raar dat de TS geen kreg jig kon vinden.
Admin redt het forum.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Paul is natuurlijk al heel lang forumlid, maar hier vliegt hij een beetje uit de bocht. Een donatie aan het forum zou veel goed maken en zijn kennis kan veel forummers helpen.

jaap
 

miekol

Actieve deelnemer
28 mrt 2013
194
0
Ik zie er ook niet zoveel kwaad in hoor. Er wordt toch ook naar de Kreg Jig geinformeerd in dit topic? Hij is ook lid onder eigen naam. Wordt genoeg reclame gemaakt op fora (zeg niet dat het hier gebeurd, geen idee van) onder nepnamen...

Maar goed, verder mijn pakkie an niet.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.