Schaaltje met natuurrand

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Ik heb een schaaltje gedraaid van fluweel hout.
Eerst heb ik een achthoek gezaagd uit het hout waarna ik het op langzame snelheid rond heb gedraaid.
Daarna met grotere snelheid de vorm van de onderkant van het schaaltje gedraaid.
Toen kon ik het schaaltje omkeren en heb ik het uitgehold.

mr3dd1.jpg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ziet er goed uit !!! Ben het met Mark eens qua vormgeving maar aan de andere kant heeft zo'n "robuuste" look ook wel wat.
 

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Dat ziet er inderdaad erg mooi uit! Ik vind het wel erg mooi dat de schaal een beetje chunky is. De natuurrand en de tekening van het hout vind ik ook wel erg mooi.

Gr. Rene
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
waar heb je dat hout gekocht en wat kost dat ongeveer als ik vragen mag? want het is erg mooi.

ik vind die dikke wand juist altijd heel mooi.

gr jordi
 

Haye Galama

Actieve deelnemer
18 feb 2012
136
0
Breukelen
Bedankt iedereen, Ik zat er zelf nog wel over te denken om de rand inderdaad wat dunner te maken. maar ik was bang dat de schors er af zou breken als ik nog verder ging.

Jordi: Het hout komt van een boom die we een paar jaar geleden zelf om hebben gezaagd, Je mag wel wat komen halen maar ik woon in Friesland dus dat is misschien te ver?
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
oke, bedankt voor het aanbod maar dat is erg ver.

ik woon in leusden dis dat is bijna 2 uur rijden.

gr jordi
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.