ook maar even..

erwinhu

Nieuw lid
25 apr 2012
8
0
groningen
Hallo,

Ik zit al een tijdje mee te lezen en vindt het een leuk en actief forum, ik ben zelf hobbymatig bezig met hout (sinds kort), Alleen steigerhout op dit moment (ook al?), eetkamertafel, tuintafel, tv-meubel en 2 schoenenrekken zijn al gerealiseerd, en ik vindt het nog steeds leuk..
Maar vindt het wel tijd worden om wat technieken te gaan ontwikkelen, en heb daarom het boek van Nick Gibbs gekocht, hopende hier wat uit te leren. Mijn werkplaats(je) is maar klein.. 3 bij 2 mtr is alles wat er is, daarbij staat er een motor droog te staan, die elke keer als ik bezig wil naar buiten moet om ruimte te creeren.Je moet er wat voor over hebben..
Mijn volgende project wordt een werkbank op maat.. Ik heb al een aantal plannen gevonden, 1 van fine woodworking en 1 van dit forum, allebei simpel en redelijk snel te maken, maar eerst moet het steigerhout op..

Groet Erwin
 
A

Athanor

Guest
Hallo Erwin,

Welkom op het forum. Inderdaad kun je bij Fine Woodworking vele oplossingen vinden voor een kleine werkplaats, zodat je daar goed kunt werken.

Succes, Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.