Hout nurd stels zich voor

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.277
215
't hoofd van Overijssel
@JPAJS: Van waar ergens ben je eigenlijk? Het lijkt me dat we er hier een vakman bijkregen;-)

Groeten,
Steven

Net mijn instellingen maar eens aangepast naar aanleiding van Steven zijn vraag. Ben opgegroeid in het hout en leef in het hout, eet nog net geen hout. LTS, KMBO, Werk en opleiding alles was hout. Inmiddels officieel AutoCAD 2010 Certified Associate tekenaar in het hout.
Wanneer mag je jezelf vakman noemen...... geen idee, ik leer nog dagelijks bij. Maar mijn handen kunnen, wat de muis bedenkt, maken. En dat is een voordeel soms, omdat je de onmogelijkheden van hout weet in te schatten.

Zal mij komende tijd een inlezen in jullie vragen en eens lekker gaan reageren.
 
Laatst bewerkt:
A

Athanor

Guest
Dag JPAJS, welkom op het forum! Altijd goed om meer mensen te ontmoeten op het forum. Ieder nieuw lid heeft weer een inbreng die creativiteit, vindingrijkheid, vakmanschap e.d. kan inbrengen. Zo te lezen wil jij ook een mooie bijdrage aan deze virtuele gemeenschap leveren! Leuk dat te zien.

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.