Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012

Red face Hout nurd stels zich voor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven Gauwberg Bekijk Berichten
    @JPAJS: Van waar ergens ben je eigenlijk? Het lijkt me dat we er hier een vakman bijkregen;-)

Groeten,
    Steven
    Net mijn instellingen maar eens aangepast naar aanleiding van Steven zijn vraag. Ben opgegroeid in het hout en leef in het hout, eet nog net geen hout. LTS, KMBO, Werk en opleiding alles was hout. Inmiddels officieel AutoCAD 2010 Certified Associate tekenaar in het hout.
    Wanneer mag je jezelf vakman noemen...... geen idee, ik leer nog dagelijks bij. Maar mijn handen kunnen, wat de muis bedenkt, maken. En dat is een voordeel soms, omdat je de onmogelijkheden van hout weet in te schatten.

Zal mij komende tijd een inlezen in jullie vragen en eens lekker gaan reageren.
    Laatst gewijzigd door JPAJS; 13-07-12 om 10:01.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    welkom op dit mooie forum!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Hallo JPAJS, je toont je al een actieve poster, fijn! Van harte welkom en we zijn natuurlijk benieuwd wat je zo al al gemaakt hebt.

jaap

Athanor
    Guest
    Dag JPAJS, welkom op het forum! Altijd goed om meer mensen te ontmoeten op het forum. Ieder nieuw lid heeft weer een inbreng die creativiteit, vindingrijkheid, vakmanschap e.d. kan inbrengen. Zo te lezen wil jij ook een mooie bijdrage aan deze virtuele gemeenschap leveren! Leuk dat te zien.

Fons

welkom hier
    GROETJES MOOTJE

Forum Rechten