Storing in de bereikbaarheid van het forum

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Met excuses, maar onze provider had een storing in de routers, waardoor onze site maandagavond 31 maart enige tijd niet werkte. Alles is inmiddels weer in de lucht, het lag aan ons, en niet aan u.
 

bas

Actieve deelnemer
4 mrt 2008
110
0
ja dat was wel even schrikken! dacht eerst dat het aan mij lag (had een nog probleempje met de pc). maar had ik ook weer tijd voor wat anders dan het forum in de gaten houden!
Bas
 

baas oud

Administrator
3 jan 2008
56
3
Gisteravond op 1 april kon ik zelf nauwelijks nog de website benaderen. We hosten de site bij een amerikaanse provider, die erg goed bekend staat. Ik internet via Planet en we vermoeden dat het met afspraken die de KPN maakt met allerlei kabelbeheerders niet helemaal goed zat als het om het verdelen van de bandbreedte ging. Je kunt nl ook anoniem internet op, via een website als http://the-cloak.com en dan was de bereikbaarheid meer dan uitstekend.
Uit voorzorg heb ik inmiddels webruimte met toeters en bellen geregeld bij een datacenter in Nederland en ik denk dat de site uit voorzorg verhuisd gaat worden, het moet de snelheid ook nog iets ten goede komen.

Kortom, we doen er alles aan om alles zo goed mogelijk voor elkaar te hebben. Mochten er problemen zijn met snelheid, aanloggen etc. schroom niet maar stuur een mail.

Alvast bedankt voor het begrip een het medeleven voor een zwaar onder druk staande sitebeheerder :lol:
 

Houtbewerker

Actieve deelnemer
3 jan 2008
146
4
Mijn complimenten voor de zorg die je besteed aan het forum baas! En ja, ik heb er geen last van gehad.... ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.