Even voorstellen...

b.loeff

Nieuw lid
11 jul 2012
6
0
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier bij woodworking.nl. Ik werd op deze site gewezen door Jaap, de oprichter van dit forum.
Naast een paar bootjes heb ik ook wat meubels gemaakt, de meeste naar ontwerpen van Gerrit Rietveld.
Van de Militaire Stoel heb ik zelf bouwtekeningen gemaakt, omdat die nergens te vinden waren.
Via mijn website www.bartloeff.nl bied ik die tekeningen ook aan, tegen een kleine vergoeding.

Ik ben benieuwd of dit forum nieuwe inspiratie en inzichten gaat bieden...

Groet,
Bart
 
A

Athanor

Guest
Welkom Bart,

Je naam geeft mij veel associaties met boten en pleziervaart. Ik heb nog een vijftig jaar oud boek in de kast staan onder redactie van een naamgenoot: De Zeilsport!

Fons
 

b.loeff

Nieuw lid
11 jul 2012
6
0
Welkom Bart,

Je naam geeft mij veel associaties met boten en pleziervaart. Ik heb nog een vijftig jaar oud boek in de kast staan onder redactie van een naamgenoot: De Zeilsport!

Fons
Ik ken het boek, we hadden het vroeger ook thuis. Het is geen directe familie, zover ik weet.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.057
1.689
Terkaple
www.woodworking.nl
Hallo Bart, welkom op ons mooie forum. Ik zocht gisteren naar wat meer info over Rietveld meubelen en kwam op jouw site terecht. De naam kwam me bekend voor en even bladerend wist ik het weer, van www.bateau.com. Jij was de enige Nederlander die ook een boot van Bateau gebouwd had, en een mooie. Vandaar dat ik je een mailtje stuurde en leuk je hier te zien. Dat kan van beide zijden weer tot inspiratie leiden.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.