Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen...

Even voorstellen...

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier bij woodworking.nl. Ik werd op deze site gewezen door Jaap, de oprichter van dit forum.
    Naast een paar bootjes heb ik ook wat meubels gemaakt, de meeste naar ontwerpen van Gerrit Rietveld.
    Van de Militaire Stoel heb ik zelf bouwtekeningen gemaakt, omdat die nergens te vinden waren.
    Via mijn website www.bartloeff.nl bied ik die tekeningen ook aan, tegen een kleine vergoeding.

Ik ben benieuwd of dit forum nieuwe inspiratie en inzichten gaat bieden...

Groet,
    Bart
    Kijk eens op www.bartloeff.nl

Athanor
    Guest
    Welkom Bart,

Je naam geeft mij veel associaties met boten en pleziervaart. Ik heb nog een vijftig jaar oud boek in de kast staan onder redactie van een naamgenoot: De Zeilsport!

Fons

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    welkom, bart
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Athanor Bekijk Berichten
    Welkom Bart,

Je naam geeft mij veel associaties met boten en pleziervaart. Ik heb nog een vijftig jaar oud boek in de kast staan onder redactie van een naamgenoot: De Zeilsport!

Fons
    Ik ken het boek, we hadden het vroeger ook thuis. Het is geen directe familie, zover ik weet.

Hallo Bart, welkom op ons mooie forum. Ik zocht gisteren naar wat meer info over Rietveld meubelen en kwam op jouw site terecht. De naam kwam me bekend voor en even bladerend wist ik het weer, van www.bateau.com. Jij was de enige Nederlander die ook een boot van Bateau gebouwd had, en een mooie. Vandaar dat ik je een mailtje stuurde en leuk je hier te zien. Dat kan van beide zijden weer tot inspiratie leiden.

jaap

welkom hier op dit mooie forum
    GROETJES MOOTJE

Forum Rechten