Overschotten van de verhuizing

WR1944

Oud hout
Zoals bekend ben ik m'n spullen aan het inpakken voor m'n definitieve vertrek naar Amerika. Omdat ik in de loop der jaren het een en ander aan rekken e.d. gemaakt heb komt er een grote lading hout vrij. Daarnaast is er natuurlijk ook wat electrisch gereedschap dat in Amerika niet te gebruiken is (nou ja, niet zonder wat ingrepen). Sommig gereedschap is oud en der jaren zat, dat ga ik weggeven en als er geen gegadigden zijn verdwijnt het in de asbak. Ook m'n Festool gereedschap blijft achter. Maar dat ga ik echt niet weggeven, daar wil ik een redelijke prijs voor hebben.
Omdat ik m'n ei niet goed kwijt kan op het recente Marktplein creer ik m'n eigen Garage Sale (als de forum baas het ten minste goed vindt. Dan maak ik een lijst aan van de spullen die ik kwijt wil. Ik zal dan bijhouden wat weg is en regelmatig aanvullen als ik op een andere plaats in m'n huis ga afbreken of opruimen.
Ook zijn er wat spullen die weinig met houtbewerken van doen hebben zoals ordners en archiefdozen. Die gaan ook gratis de deur uit.
Belangstellenden kunnen via een PM contact over de lijst met me opnemen.
 

WR1944

Oud hout
Even ter verduidelijking: ik plaats de lijst in dit draadje. Ik reserveer dan in die ene bijdrage ruimte om te lijst te plaatsen en zal dan mutaties van die lijst er in bijhouden en dan via een nieuwe reactie aangeven dat er iets is veranderd. Eventuele aanvragen/claims/biedingen kunnen dan via een PM.
Ik vlieg 31 augustus terug dus theoretisch is 30 augustus de dag dat alles echt weg moet zijn. Gelukkig (voor mij en niet voor de vuilnisophalers) is vrijdag de dag dat bij mij vuilnis wordt opgehaald.
En heel belangrijk: het adres om het af te halen is in Den Haag.
 
Laatst bewerkt:

WR1944

Oud hout
Gereedschap
**Bandschuurmachine Bosch PBS 7 A - € 25
Electrische boormachine Black&Decker BD652 - Gratis (toerenregeling gammel)
Decoupeerzaag Vendex - Gratis (snelheidsregeling wat gammel)
2 looplampen - Gratis

Overigen
Bierlantaren Rolinck Bier (er zit geen verlichting meer in) - € 10

** = Gereserveerd
 

Bijlagen

  • P7121050q.jpg
    P7121050q.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 351
  • P7121051q.jpg
    P7121051q.jpg
    64,3 KB · Weergaven: 354
  • P7121060q.jpg
    P7121060q.jpg
    56,3 KB · Weergaven: 313
  • P7121061q.jpg
    P7121061q.jpg
    30,5 KB · Weergaven: 301
  • P7231073q.jpg
    P7231073q.jpg
    40,9 KB · Weergaven: 187
Laatst bewerkt:

WR1944

Oud hout
Ik heb net de lijst met overtollig materiaal geplaatst, althans het beginnetje. Met een nieuw bericht laat ik weten dat er een verandering in de lijst is aangebracht. De lijst zelf zal ik zo up to date houden als mogelijk is.
Als er meer informatie als typenummers etc nodig is hoor ik het wel.
 

RockNRolla

Actieve deelnemer
24 mrt 2009
50
0
Ik zou graag in aanmerking komen voor het multiplex en de boorstandaard indien deze nog niet vergeven zijn.
 

WR1944

Oud hout
Ik zou graag in aanmerking komen voor het multiplex en de boorstandaard indien deze nog niet vergeven zijn.

Dan is het multiplex en de boorstandaard voor jou gereserveerd. Via een PM kan je een afspraak maken om het op te halen.
Voor de goede orde, als "ijzerman" zijn de opgegeven afmetingen in millimeters als er geen nadere aanduiding wordt gegeven.
 
Laatst bewerkt:

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
ik heb intresse in de Cirkelzaag Black&Decker BD855 en de electrishe schaaf.

ik pm u over het af halen.

gr jordi
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Zeg extra vraagje,

Zijn er zaken waarmee ik jou een plezier kan doen? Ik weet dat je aan het opruimen bent om permanent naar Amerika te verhuizen en dus niet echt zal zitten wachten om meer te verhuizen. Maar ik dacht, ik vraag het toch maar even :)
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
hoi steven, Ik heb dat in principe al gereserveerd, maar als jij er echt behoefte aan hebt regelen we het wel dat jij het krijgt, ok? Ik ga er morgen langs, dus vanaf morgenavond kan je in principe komen ophalen.
 

Steven Gauwberg

Post veel
9 feb 2011
941
3
Stekene
www.houtentiek.be
Hallo Sam, ik had je reservatie niet zien staan, dacht op te maken uit een vorige bericht dat je in de machines geïnteresseerd was;-).
Het zou tof zijn mocht je het willen meebrengen voor me!
Groeten,
Steven
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.