Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37
    oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Overschotten van de verhuizing

Zoals bekend ben ik m'n spullen aan het inpakken voor m'n definitieve vertrek naar Amerika. Omdat ik in de loop der jaren het een en ander aan rekken e.d. gemaakt heb komt er een grote lading hout vrij. Daarnaast is er natuurlijk ook wat electrisch gereedschap dat in Amerika niet te gebruiken is (nou ja, niet zonder wat ingrepen). Sommig gereedschap is oud en der jaren zat, dat ga ik weggeven en als er geen gegadigden zijn verdwijnt het in de asbak. Ook m'n Festool gereedschap blijft achter. Maar dat ga ik echt niet weggeven, daar wil ik een redelijke prijs voor hebben.
    Omdat ik m'n ei niet goed kwijt kan op het recente Marktplein creer ik m'n eigen Garage Sale (als de forum baas het ten minste goed vindt. Dan maak ik een lijst aan van de spullen die ik kwijt wil. Ik zal dan bijhouden wat weg is en regelmatig aanvullen als ik op een andere plaats in m'n huis ga afbreken of opruimen.
    Ook zijn er wat spullen die weinig met houtbewerken van doen hebben zoals ordners en archiefdozen. Die gaan ook gratis de deur uit.
    Belangstellenden kunnen via een PM contact over de lijst met me opnemen.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Even ter verduidelijking: ik plaats de lijst in dit draadje. Ik reserveer dan in die ene bijdrage ruimte om te lijst te plaatsen en zal dan mutaties van die lijst er in bijhouden en dan via een nieuwe reactie aangeven dat er iets is veranderd. Eventuele aanvragen/claims/biedingen kunnen dan via een PM.
    Ik vlieg 31 augustus terug dus theoretisch is 30 augustus de dag dat alles echt weg moet zijn. Gelukkig (voor mij en niet voor de vuilnisophalers) is vrijdag de dag dat bij mij vuilnis wordt opgehaald.
    En heel belangrijk: het adres om het af te halen is in Den Haag.
    Laatst gewijzigd door WR1944; 08-07-12 om 14:25.

duidelijk en ik ben benieuwd wat er in de verkoop komt
    GROETJES MOOTJE

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Gereedschap
    **Bandschuurmachine Bosch PBS 7 A - € 25
    Electrische boormachine Black&Decker BD652 - Gratis (toerenregeling gammel)
    Decoupeerzaag Vendex - Gratis (snelheidsregeling wat gammel)
    2 looplampen - Gratis

Overigen
    Bierlantaren Rolinck Bier (er zit geen verlichting meer in) - € 10

** = Gereserveerd
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Laatst gewijzigd door WR1944; 14-08-12 om 13:58.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Ik heb net de lijst met overtollig materiaal geplaatst, althans het beginnetje. Met een nieuw bericht laat ik weten dat er een verandering in de lijst is aangebracht. De lijst zelf zal ik zo up to date houden als mogelijk is.
    Als er meer informatie als typenummers etc nodig is hoor ik het wel.

Ik zou graag in aanmerking komen voor de 6 laatjes.

heb je misschien foto's of typenummers voor de machines? Vnl afkortzaag, bandschuurmachine, cirkelzaag. merci

dat zijn de 3 waar ik wel interesse in heb.
    Laatst gewijzigd door SamPonette; 12-07-12 om 10:26.

Ik zou graag in aanmerking komen voor het multiplex en de boorstandaard indien deze nog niet vergeven zijn.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RockNRolla Bekijk Berichten
    Ik zou graag in aanmerking komen voor het multiplex en de boorstandaard indien deze nog niet vergeven zijn.
    Dan is het multiplex en de boorstandaard voor jou gereserveerd. Via een PM kan je een afspraak maken om het op te halen.
    Voor de goede orde, als "ijzerman" zijn de opgegeven afmetingen in millimeters als er geen nadere aanduiding wordt gegeven.
    Laatst gewijzigd door WR1944; 12-07-12 om 10:18.

Forum Rechten