probeerseltje

houtmannetje

Actieve deelnemer
27 mrt 2008
270
0
houtmannetje.nl
ik ben een model aan het maken op schaal 1:3 ongeveer ik heb wat foto gemakt van de voortgang de hoogte is ongeveer 70 cm de grote moeten ongeveer 2 meter hoog worden
gebruikt gereedschap, decoupeerzaag en minigrinder van proxxon met saburrtooth details moeten nog uitgewerkt worden met de minigrinder en de dremel saburrtooth en schuurpapier
aa00.jpg

aa01.jpg

aa02.jpg

aa03.jpg

aa04.jpg

aa05.jpg

aa06.jpg

aa07.jpg

aa08.jpg

aa09.jpg

aa10.jpg

aa11.jpg
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Houtmannetje, ja dat is een leuk project. Echt iets voor jou.
Hoe kom je op het idee. Lijkt wel op de engel Grabiel. Krijgt al aardig vorm.
Ben benieuwd om het geheel te zien als je er mee klaar bent.
Ad
 

guido

Actieve deelnemer
3 aug 2008
220
0
www.guidokauer.nl
wow .... leuke techniek. Ik zie inderdaad ook een engel. maar dan vrouwelijk (of heel erg gespierd)
Als startrek liefhebber leek het voor mij op een ruimte schip (behalve het hoofd van de engel paste daar niet zo goed bij).

doet me wel direct denken aan mogelijkheden om wellicht op deze manier een ruimte schip ontwerp na te maken. hmm ,... mischien ooit later als ik iedereen in mijn omgeving heb voorzien van de meubels waar ze nu op zitten te wachten.
 

houtmannetje

Actieve deelnemer
27 mrt 2008
270
0
houtmannetje.nl
guido zei:
wow .... leuke techniek. Ik zie inderdaad ook een engel. maar dan vrouwelijk (of heel erg gespierd)
Als startrek liefhebber leek het voor mij op een ruimte schip (behalve het hoofd van de engel paste daar niet zo goed bij).

doet me wel direct denken aan mogelijkheden om wellicht op deze manier een ruimte schip ontwerp na te maken. hmm ,... mischien ooit later als ik iedereen in mijn omgeving heb voorzien van de meubels waar ze nu op zitten te wachten.

ik heb naar aanleiding van de vorm ook al wat andere ideetjes die ik uit ga werken
en die zullen meer op een ruimteschip lijken dan op een engel

wordt vervolgd
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.