open dag hoiut 2012 ?

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
open dag hout 2012 ?

Is er al iemand die kan verklappen waar de open dag hout 2012 gaat plaats vinden waar en wanneer op de site van open dag hout is het niet te zien .
 
Laatst bewerkt:

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Als ik het niet weet loop ik / wij de kans dat we het missen en dan is het jaar weer om een anti-climax !
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Ik heb de laatste tijd contact gehad met het organiserende Nederlands Hout Instituut (Koninklijke VVNH in Almere). Wegens ziekte in de organiserende commissie zijn de activiteiten even opgeschort. Er werd gedacht aan een lokatie in Zutphen. Waar en wanneer het doorgaat wordt zeker bericht op dit forum!
vr.gr. Jan Pranger.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
OOOOOOOOOOOOOOOOO ik kan ook niet wachten, leuk hoor al die forumers te ontmoeten. Ik hoop op een grote hoek. Met veel activiteiten uit onverwachte hoek.
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
Mocht er behoefte zijn aan ondersteuning vanuit iemand met 20jaar event ervaring hou ik me aanbevolen. Jammer als een leuk event verloren gaat.

Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.