Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: bierkrat radio

bierkrat radio

hallo,

ik ben bezig met me 2de bierkrat radio alleen ik wil er een Top Gun schakelaar in bouwen.

heeft iemand een idee waar je die goed koop kan krijgen. als je een winkel weet of als je er zelf een heb liggen die je niet meer nodig heb pm me ff.

deze schakeaar moet ik dan hebben: http://www.xgadget.nl/nieuwe-product...6&vmcchk=1

en als je een ander idee heb post maar een foto van je eigen krat radio.
    groet jordi

ooit gekeken op conrad.nl

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Bouw je die schakelaar in voor de show of heeft het klepje in jouw geval een specifieke bedoeling? Schakeltechnisch voldoet elke andere tuimelschakelaar.
    In m'n diensttijd bij de Luchtmacht zaten dergelijke schakelaars op de apparatuur die we onderhielden. Het waren schakelaars die voor noodsituaties bedoeld waren om bijvoorbeeld een blussysteem te activeren. Normaal zat de klep dicht en zat er een verzegeling door het klepje. In geval van nood lichtte je het klepje op, verbrak daarmee de verzegeling en kon je met de schakelaar het systeem activeren. Zo'n schakelaar met een rood klepje heb ik ooit "gevonden" en die heeft jarenlang gediend als noodschakelaar voor m'n geluidsinstallatie. Als je een beetje goed oplette kon je veel dingen vinden in de diensttijd.

het is alleen dat het er mooi uit ziet:P

ik zal nog eens kijken bij conrad.

gr jordi
    groet jordi

Of bij Dickbest.nl ?

Gr,
    Richard

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Deze noodschakelaar van het blussysteem van een Dieselaggregaat vond ik toevallig ergens onbeheerd. Daar vind ik wel een mooie toepassing voor in Amerika.

P6301029q.jpg

Ik hoop dat mijn misdrijf inmiddels verjaard is.

Forum Rechten