Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: hallo Allemaal

hallo Allemaal

Hallo Allemaal,

Ik ben ook nieuw hier op het forum. Ik ben Wim, 30 jaar oud en kom uit Brabant. Woonachtig in Veldhoven samen met mijn vriendin. Als beroep ben ik machine bouwer en sinds kort ook bezig met houtbewerking. Heb via een kennis wat gereedschap gekregen en wil nu graag daarmee aan de slag. Ik ben nu in het bezit van een afkortzaag, bovenfrees, decoupeerzaag en elektrische schaaf.

Het eerste project wordt voor mij een kastje maken voor op mijn studeer kamer. Ik heb daar een nis waar ik een kast in wil. Vorig jaar namelijk weer begonnen met school. Heb geen mooie passende kast gevonden dus daar moeten we maar iets aan doen. Dingen waar ik nog graag veel over wil leren zijn: bewerking, verblinding technieken van hout en natuurlijk de verschillende soorten hout die er zijn. Ik ken namelijk alleen enkele hout soorten die bekend zijn van de bouwmarkt dus nog veel te leren. Ik heb zelf veel ervaring in metaal en hoop daarmee toch ook wel een leuke combinatie te kunnen maken tussen metaal en hout.

Groetjes,

Wim (Wimmeltje)

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Wim,

Welkom op het forum !!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Bedankt! Ik denk dat ik hier veel plezier ga beleven.

groetjes,
    Wim

welkom hier op dit forum, en veel plezier hier, maar dat zal wel lukken
    GROETJES MOOTJE

Forum Rechten