Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

We hebben nu ook een favicon

Een favicon is het kleine beeldmerkje wat voor de website naam staat in de adresbalk van de browser. Bij ons is dat een kleine oranje W. Met dank aan Paul van Mensfoort van Graphicare die ook het nieuwe logo voor ons maakte!

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Bij ons is dat een kleine oranje W
    ik zie wat anders.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg W.JPG (18,7 KB, 68 keer bekeken)

Lijkt me een kwestie van je browser cache legen. Op mijn apple is het een optie onder het kopje safari, andere browsers zullen een soortgelijke optie hebben. Welke browser gebruik je?

jaap

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Als je de favicon vervangt moet je de pagina met F5 herladen, ofwel je cache leegmaken. In mijn geval lukt het niet met F5, en ik zie het niet zitten om mijn cache leeg te maken en al mijn informatie weer te verliezen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BenchWorks Bekijk Berichten
    Als je de favicon vervangt moet je de pagina met F5 herladen, ofwel je cache leegmaken. In mijn geval lukt het niet met F5, en ik zie het niet zitten om mijn cache leeg te maken en al mijn informatie weer te verliezen.
    je browser cache leegmaken is niet hetzelfde als je browser historie verwijderen. In het laatste ben je vaak veel kwijt. Je cache is een soort buffer om het laadproces te versnellen. De computer zou het eigenlijk zelf moeten verversen. Maar na verloop van tijd komt het vaak ook goed, zeker als je wat andere site bezoekt, de computer uit en aanzet etc.

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Lijkt me een kwestie van je browser cache legen. hebben. Welke browser gebruik je?
    jaap
    dat was het dus , ik zie hem nu .

Forum Rechten