Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Cursus Meubelmaker Syntra Maaseik

Hoi allemaal

Even snel voorstellen, ik ben Jasper, 21, uit Belgisch Limburg en ik volg al een tijdje dit forum, uit interesse voor houtbewerking. Ik ben van opleiding industrieel vormgever en ik zou daar praktische kennis houtbewerking willen aan toevoegen, om zo eigen meubels te kunnen ontwerpen en bouwen.
    Alle info op dit forum komt daarbij goed van pas, maar ik zou toch nog graag een cursus volgen, in plaats van op mezelf wat te gaan klungelen
    Verder ben ik ook veel met muziek bezig, dus wat experimenteren met instrumentenbouw zie ik ook wel zitten.

Zijn er mensen hier die ervaring hebben met de opleiding meubelmaker bij Syntra in Maaseik? Of weten jullie andere en beter avondopleidingen in de buurt?

Ik hoor het graag.

Jasper

persoonlijk hoor ik weinig goeds over syntra opleidingen hier in het Antwerpse. Vrij duur en erg gebrekkig.

Minder erg is het dan in het gewone avondonderwijs. Ik denk dan bv aan de opleiding in Turnhout. Nog steeds niet optimaal, maar wel vrij goedkoop en alle machines die je nodig zou kunnen hebben, staan er. Ik beschouw het als een goedkoop atelier (1 euro per lesuur....), met een begeleider ;-)

mijn school: www.sna.be
    als je zoekt op nijverheidsschool, ga je normaal wel iets in je buurt moeten kunnen vinden. Hoe wel in het achterhoofd dat het niveau van onderwijs bijna steeds ondermaats is en je dus wel bepaalde dingen hier of elders zal moeten navragen.
    Laatst gewijzigd door SamPonette; 19-06-12 om 08:31.

Zover ik het kan afleiden uit de folder, zit Syntra op de campus St-Jansberg. Voor zover ik weet is de technische school van Maaseik goed aangeschreven.
    Een andere mogelijkheid is Viio Tongeren.

Mathieu
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Ik heb afgelopen week het eerste jaar afgerond (inleidend jaar).
    Ik moet zeggen, dat ik wel tevreden ben aldaar.
    De docent heeft genoeg vakkennis en de te gebruiken materialen zijn prima.

En probeer in Nederland maar eens een avondcursus voor 250 euro per leerjaar te vinden.

Ok, bedankt voor de reacties, ik heb me zonet ingeschreven. We zullen zien wat het geeft

Waar heb je je ingeschreven?
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Forum Rechten