Omdat mijn garage sinds mijn bedrijfsbeëindiging dermate vol staat dat ik mn k*nt niet meer kan keren gaan een aantal dingen de verkoop in.

Een multifunctioneel boor-/zaagtafeltje. Ik ga hier vast spijt van krijgen, maar omdat ik mijn profi afkortzaag en kolomboor ook nog heb staan, gaat deze eruit.
Het ding is heel geschikt voor de snelle, minder grote/precieze klussen en is omdat het op een (stevig) roltafeltje staat ideaal in gebruik. De kolomboor is van Kinzo en de zaag van Top-Craft. De zaag is voorzien van een zo goed als nieuw zaagblad.
Vraagprijs: €50,-

DSC_0094.jpg
DSC_0093.jpg
DSC_0095.jpg

Met deze zaagtafel ben ik ooit begonnen, maar ivm het ondertussen hebben van diverse andere zagen wordt deze nooit meer gebruikt.
Er onder hangt een 1750 watt Hitachi zaagmachine, waar een redelijk nieuw (lees weinig gebruikt) zaagblad van Bosch op zit (uit mn hoofd, 72 tanden). Hoogte is instelbaar met de krik die er onder zit en mij lukte het om op ongeveer een halve mm hoogte nauwkeurig te zagen. Als zijgeleiding gebruikte ik zelf een rechte balk of hoekprofiel welke met lijmklemmen werd vastgezet, maar er zijn uiteraard legio andere mogelijkheden te bedenken. Aan/uit schakelen gebeurt middels de schakelaar die tegen de onderkant van het blad geschroefd zit.
Vraagprijs €50,-

DSC_0101.jpg
DSC_0102.jpg
DSC_0098.jpg
DSC_0099.jpg

2 Nieuwe werklampen.
Nieuw in doos (ooit een partij gekocht, maar dus nooit allemaal in gebruik genomen). De foto van de losse lamp is ter illustratie om te laten zien om wat voor een soort lampen het gaat.
Vraagprijs: €25,

DSC_0096.jpg
DSC_0097.jpg

Vragen/opmerkingen/etc. mag hier, per pm of mail (jorisandriesse@hotmail.com)