Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: budget combimachine

budget combimachine

Al een hele tijd wordt er met deze machine geadverteerd. Wat denken jullie ervan? Zijn er mensen die de machine kennen?
    Natuurlijk weet ik wel dat doorsparen voor Scheppach of Hammer ofzo beter is.....
    Zelf denk ik dat je er wel redelijk mee kunt werken maar als er iets kapot gaat kom je,naar mijn idee, nooit meer aan onderdelen.
    Maar ja, prijs/kwaliteit is misschien nog niet zo gek. Wat denken jullie, proberen of met een hele grote boog omheen lopen?
    http://doe-het-zelf-verbouw.marktpla...diktebank.html

Vind het eerste bijzondere dat op de ene foto 1800 watt staat en op de andere 1600 watt...

Een totaal gewicht van 35 kg belooft al niet veel goeds..........
    vriendelijke groet,
    Albert
    Website
    Meubelwas
    Waterbeitsen

ziet eruit als chinese troep, mede door de half ontklede chinees links op de foto. Daar zie je ook dat het in een container zit. Maar ze maken tegenwoordig ook veel goede dingen in china, de prijs kwaliteit verhouding is vaak goed. In dit geval zou ik het nooit doen; maar ik zou sowieso geen combinatie machine kopen. En deze dingen zie eruit als een goedkoop huismerk, doet me denken aan parkside, kinzo of ferm..
    Kan leuk zijn als je het af en toe nodig hebt. Gebruik je het veel: niet doen. De ellende van werken met slecht gereedschap haalt de lol uit je werk.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Ik zou kiezen voor die grote boog.....gewoon lekker om heen lopen !!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Van weg blijven zou ik zeggen, zoek eerder een occasie van een gereputeerd europees merk, ikzelf ben begonnen met een kity combiné, erg goed spul waar je al veel mee kan.

koop voor dat geld maar een leuke 2e hands op marktplaats scheppach combi, heb je 10 x meer plezier van...
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

oud hout
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Over het algemeen kan je met elektrisch gereedschap wel stellen dat je krijgt naar wat je er voor betaald.

Als je er dus weinig voor betaald........
    Met vriendelijke groet,
    Joris

Beste Manus,
    Ik zou ze er zelfs niet met een boog omheen lopen maar gewoon snel wegrennen.
    Mijn inziens kan je hier geen werk mee maken.
    Denk er ook aan dat van die goedkope aanschafprijs nog BTW afgetrokken moet + de commissie voor de handelszaak, en niemand verkoopt met verlies . . .

Ik prefereer de raad van Scheppie.
    Goed uitkijken en je komt op termijn een mooi tweedehandskoopje tegen.

Bedankt voor de reacties.
    Ze komen eigenlijk precies overeen met mijn mening. Maar ik dacht, wie weet is er iemand op dit forum die hem toch aangeschaft heeft, en er tevreden over is. Niet dus.
    Ik heb al een tweedehands Electra Beckum gezien. Die ziet er wel degelijk uit en het is wel een gerenomeerd merk.
    Mijn broer heeft een paar weken geleden een Scheppach hm2 gekocht en die is er zeer content mee. Dat is dus ook een optie. Nadeel is wel dat die machines altijd 'bovenin' het land worden aangeboden, en ik woon in Zeeland. Ik zoek al een hele tijd, maar ze staan nooit hier in de buurt, dan is de afstand toch wel een drempel.....

Forum Rechten