Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Gezocht voor klein betaald klusje : Houtbewerker !

Hallo ik ben Edwin en ik ben op zoek naar een houtbewerker voor een klein betaald klusje ! Waar ik woon in de randstad heb je dus echt 0 houtzaken over ! Dus ik zit klem !

Ik heb zelf iets gemaakt met electronica : een muziek apparaat wat ik wil gaan verkopen en nu zoek ik een op maat gemaakte kistje van ongeveer de grote van een langspeel elpee en hoogte : Een pakje sigaretten ! ( de maten moet ik nog opnemen maar ik moet nog even een lineaal gaan kopen ! )

Het type hout hoeft niet special duur te zijn maar liefst wel van echt hout en met een klein beetje mooie nerf erin !

Bent u diegene die dat voor me wil maken? Mail me dan op Edwin.posse@hotmail.com !

Ik hoor graag van u !

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    mail is onderweg!!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

En Rick is de kistjeskoning dus dat komt vast goed...... goede kwaliteit en snelle levertijd, bovendien alle houtsoorten direct op voorraad
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Hahahaha....yep de meeste houtsoorten inderdaad uit voorraad leverbaar .
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Forum Rechten