Een nieuwling

KoenB

Nieuw lid
11 jun 2012
7
0
Hallo allen,

Al een tijdje loop ik hier 'anoniem' rond en heb al leuke en leerzame posts langs zien komen.
Aangezien ik me (uiteraard) ook interesseer voor houtbewerking en ik een Woodrat in de aanbieding heb leek het me tijd om mijn anonimiteit in te wisselen voor zichtbaarheid. :)

Ik ben sinds een paar jaar hobbymatig bezig met hout en houtbewerking. Het is begonnen als veeg- en opruimhulp bij een timmerwerkplaats op de zaterdagen en geëvolueerd via de verbouw van m'n eigen huis tot meubelmaak projecten voor familie/vrienden en af en toe op aanvraag.

In mijn dagelijks werk ben ik ondernemer en eigenaar van een ingenieursburo. Ik woon met mijn vrouw en 3 dochters in het lommerrijke Beetsterzwaag (Frl.)

Ik hoop hier met een zekere regelmaat even langs te wippen voor inspiratie en een kijkje naar de werkelijk prachtige projecten en soorten hout die ik langs zie komen. Onderstaand een paar oudere foto's van mijn mini-werkplaats :)

Groet,
Koen

Bekijk bijlage 154IMG_0229.jpgIMG_0231.jpgIMG_0232.jpg
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Welkom Koen !!

Ik zie dat je een mooie verzameling gereedschap opgebouwd hebt, ben nu wel benieuwd naar de werkstukken!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.