Houtdraaier gezocht Groningen

Jelmar

Nieuw lid
10 jun 2012
3
0
Hallo,

Voor het maken van een nieuw houten handvat van de slinger van een oude hand-aangedreven boekdrukpers ben ik op zoek naar een houtdraaier in Groningen.
Is er op dit forum wellicht een houtdraaier uit Groningen, of kennen jullie er eentje die mij zou kunnen helpen?

Alvast bedankt.
 

blokbeton

Actieve deelnemer
29 nov 2011
28
2
Hoi Jelmar,

Ik ben een als grote hobby houtdraaien en ik woon in Assen. Ik heb zelf een houtdraaibank staan. Kan ik je van dienst zijn?
 

Jelmar

Nieuw lid
10 jun 2012
3
0
Hoi blokbeton,

Misschien ga ik wel op je aanbod in. Misschien is het handiger om wat informatie en vragen uit te wisselen via de mail?
Wellicht kun je mij van je e-mail adres voorzien, hier op het forum of via privébericht o.i.d.
 

A H Klooster

Nieuw lid
3 apr 2011
6
0
Hoi Jelmar

Ja er zijn genoeg houtdraaiers in de provicie Groningen Jelmar
Ik weet niet waar je woont maar wij hebben leden door de hele provincie zitten
Wij zijn verenigd in een landelijke houtdraai club Radius Nederland
Met een afdeling van de drie noordelijke club Radius Noord
Mocht je belang stelling hebben hoor ik het graag van je

Vrg Appie
 

Jelmar

Nieuw lid
10 jun 2012
3
0
Hoi Appie,

Ik heb gekeken op de site van Radius, maar er is daar niet echt een optie om te zoeken op locatie o.i.d.
Ik woon in Groningen-zuid (Helpman/De Wijert). Ik ben zeker geïnteresseerd in draaiers die dichtbij gesitueerd zijn.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.