Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Houtdraaier gezocht Groningen

Hallo,

Voor het maken van een nieuw houten handvat van de slinger van een oude hand-aangedreven boekdrukpers ben ik op zoek naar een houtdraaier in Groningen.
    Is er op dit forum wellicht een houtdraaier uit Groningen, of kennen jullie er eentje die mij zou kunnen helpen?

Alvast bedankt.

Hoi Jelmar,

Ik ben een als grote hobby houtdraaien en ik woon in Assen. Ik heb zelf een houtdraaibank staan. Kan ik je van dienst zijn?

Hoi blokbeton,

Misschien ga ik wel op je aanbod in. Misschien is het handiger om wat informatie en vragen uit te wisselen via de mail?
    Wellicht kun je mij van je e-mail adres voorzien, hier op het forum of via privébericht o.i.d.

Hoi Jelmar

Ja er zijn genoeg houtdraaiers in de provicie Groningen Jelmar
    Ik weet niet waar je woont maar wij hebben leden door de hele provincie zitten
    Wij zijn verenigd in een landelijke houtdraai club Radius Nederland
    Met een afdeling van de drie noordelijke club Radius Noord
    Mocht je belang stelling hebben hoor ik het graag van je

Vrg Appie

Hoi Appie,

Ik heb gekeken op de site van Radius, maar er is daar niet echt een optie om te zoeken op locatie o.i.d.
    Ik woon in Groningen-zuid (Helpman/De Wijert). Ik ben zeker geïnteresseerd in draaiers die dichtbij gesitueerd zijn.

Heb je een persoonlijk bericht gestuurd Jelmer

Vrg Appie

Forum Rechten