Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37

Nieuwe forum software in gebruik genomen

Het werkt! Nog niet alles, de voorpagina etc komt de komende tijd wel evenals het vernieuwde marktplein.
    Iedereen krijgt nog een mail met het nieuwe wachtwoord, maar als je op wachtwoord vergeten klikt kun je het zelf online ook doen!

Veel plezier op het forum

uw beheerder

Bij de conversie worden de wachtwoorden niet overgezet, de gebruikersnamen echter wel. Er is voor elke forummer een nieuw wachtwoord aangemaakt. Dat kun je opvragen door je forumnaam en oude wachtwoord in de typen. De software komt dan wel met een melding dat het niet klopt en in dat bericht kun je klikken op password vergeten. De tool die iedereen het nieuwe wachtwoord moet mailen, hapert.

jaap

Het is nog even wennen, maar het ziet er goed uit Jaap!

Wat zijn twee dagen zonder forum lang :-) Dat moet een flinke klus geweest zijn Jaap, goed gedaan en bedankt!

Arthur

Inderdaad even wennen, maar zeker een verbetering. Bij mij verdwenen de nieuwe wachtwoorden in de trashcan, pas toen ik daar ging kijken kwam het weer goed.

Stephan

Dat is zeker een zware bevalling geweest!

en ik zie dat het handgereedschap nu boven het electrische gereedschap staat. Kijk, zo mag ik het graag zien

Ziet er goed uit jaap

Ik had een beetje moeite met de wachtwoord handel maar nu ik binnen ben ben ik echt weer thuis.
    Weer bedankt voor je tijd en moeite JAAP, ik ben onder de indruk.

HG Hugo

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)
    Ook in de USA is de nieuwe outlook te bewonderen. Het ziet er iets moderner uit maar gevoelsmatig komt het in het geheel wat harder en contrastrijker op het scherm. Daardoor valt alles in het oranje iets minder op. Als je met je ogen over de pagina scant moet je je oog op elk plekje laten accomoderen en als het contrast teveel verschilt duurt het even voordat je de informatie tot je kan nemen. Ik spreek over fracties van seconden maar je ogen moeten die stap wel maken. Bij een gelijkmatiger opmaak is dat scannen wat makkelijker.
    Maar verder alle lof voor je inspanning. Ik voelde me behoorlijk gedesorienteerd om het al die tijd zonder het vertrouwde forum te moeten stellen. Door het volgen van de diverse onderwerpen voel je toch een zekere affiniteit met de vaste kern. Hout verbindt.

P.S. Ik heb de skin aangepast aan een iets minder contrasterende lay-out. Het is de oude kleurencombinatie die ik toch wel prettig vond.
    Laatst gewijzigd door WR1944; 08-06-12 om 16:25.

Yes, het forum is er visueel op vooruit gegaan, bedankt Jaap.

Heb wel één probleem, kan namelijk geen atavar plaatsen! Ik krijg altijd de melding ongeldig bestand. Weet er iemand het juiste antwoord?

Forum Rechten