houthandel utrecht

gertjand

Nieuw lid
24 feb 2012
5
0
Hoi,

wie heeft ervaring met een goede houthandel in of om Utrecht? Zoiets als de Arnhemse fijnhouthandel?

gr en dank!

Gert Jan
 

jordiij

Actieve deelnemer
13 jan 2012
237
0
Leusden
ik haal zelf wel eens hout bij de nijhof in baarn. die hebben veel soorten hout maar dat is niet zo groot als de arnhemse fijnhouthandel.

die hebben ook vaak kleine stukjes liggen.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.828
887
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Nijhof heeft idd een aardige selectie, en ook kleine stukjes, maar is de afgelopen 5 jaar wel duur geworden. Het hout komt overigens van de A"damse fijnhout handel - je zou kunnen overwegen daar rechtstreeks naar toe te rijden. Ook niet heel goedkoop, maar wel veel meer keus. Rond Utrecht weet ik niet zo veel. Wellicht kan Joost Kramer je influisteren vanwaar hij tegenswoordigs zijn hout betrekt...
 

BGeluk

Nieuw lid
26 dec 2016
1
0
Eerste reden waardoor ik me bij dit forum heb aangemeld is dezelfde vraag. Wat is nou een goede, eerlijk gepreisde houthandel met een goed assortiment in of rondom Utrecht? Ik haal het hedendaagse hout bij Jongeneel(prijzig) maar voor het fijnere hout weet ik me in Utrecht eigenlijk geen raad. Jullie wel?
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.691
99
Utrecht
Interessant draadje :)
Ik weet Jongeneel in Utrecht, Van Dijk in Bunnik, Nijhof in Baarn, Van Doorn in Soest.
De laatste drie zijn volgens mij ook niet van het fijne hout, geen ervaring mee.
Ik gebruik onze hof/forum leverancier Masave.

Grt. Ruben (Utrecht :))
 

Tympy

Actieve deelnemer
16 mei 2017
384
113
Midden Nederland
Ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar, inmiddels misschien mensen met goede ervaringen bij houthandelaren in omgeving Utrecht? Ben op zoek naar eiken en vurenhout.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.