En suite

Oceans'11

Post veel
22 mrt 2013
967
0
NL, Drachten
www.oceans11.nl
Alles met elkaar erg mooi geworden. Top ! :cool: Maar wat een werk zeg... Het zal me niks verbazen dat verreweg het meeste van die 210 uren zijn gaan zitten in de afwerkingsdetails :confused:

Klein puntje van kritiek: die twee geaarde wcd's leiden de aandacht af van het voor het overige erg mooie geheel. Met iets mooiere inbouw-exemplaren en/of een iets verdiept liggende plint was dat te voorkomen geweest.
 

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Ziet er er echt verdomd mooi uit hoor!

Enige pijnpuntjes zijn in mijn ogen de 220V punten. die dingen springen er echt veel te veel uit en zitten naar mijn idee ook op een onlogisch plaats. Wat ga je daar neerzetten dat op die plek stroom nodig heeft ? Immers, de deurtjes draaien ook die kant op.... En als er iet skomt te staan, dan ligt er een kabel in het zicht bij een kast die super strak is gemaakt...
 
M

ms19333

Guest
de stopcontacten:)
ikzelf vind het helemaal niet storend, maar ik snap jullie ook.
Ik ben wel blij dat ze er zitten, links wordt gebruikt voor de telefoonopladers (4 stuks! helaas) en rechts gebruiken we voor de stofzuiger...
 

WIlco

Nieuw lid
5 feb 2016
2
0
Hallo,
Kan iemand mij vertellen wat de diepte is van deze kasten....

ga eerdaags ook een en suite bouwen en twijfel nog over de diepte
 

WIlco

Nieuw lid
5 feb 2016
2
0
Oke mijn en suite word namelijk maar enkelzijdig zonder deuren.

makkelijk in huidige situatie kan ik 28,5 cm kwijt...maar dat vind ik gevoelsmatig net iets te klein.
als ik dieper ga dan moet ik zijkanten naar de buiten muren gaan uitvullen met gips, omdat ik dan om een hoek ga zowel links als rechts.


Als ik naar alle foto's kijk schat ik rond de 35 cm.
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Als u de deuren weg laat, dan blijft er weinig en suite over.
En dan aan een kant van de kamer. U wilt dus een ruimte in de kamer vullen dmv een kast, waarbij de dikte van de muur waar tegen hij geplaatst wordt 28,5 cm is.
 
M

ms19333

Guest
Bij toeval, via google, kwam ik weer eens in dit onderwerp uit, voor degene die het zich misschien nog afvragen de diepte van de totale ensuite is 50cm vanaf de muur, inwendig in de kast is de diepte 40cm
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.