Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

robland zaag-frees machine TZ30 VERKOCHT 600euro

te koop aangeboden 220 volt zaag-frees machine bouwjaar onbekend
    wegens aanschaf 380 machine
    vorig jaar gekocht van eenzuinge trappenmaker voor 1000 euro incl.zagen en frezen met 50 verschillend mesjes
    voor meer foto,s kijk op marktplaats tel na 1800 0718881389
    vraag prijs 750 euro

Attached files

Re: robland zaag-frees machine TZ30

Hallo DJW,
    Ik zie op je foto dat je een Knapp zaag/frees machine hebt, dit is een heel wat betere aankoop dan de robland. Het is natuurlijk ook wel een iets andere prijscategorie maar dan heb je wel kwaliteit in huis waarmee je wat kunt. Ik ben na diverse combinatiemachines ook terechtgekomen bij eenzelfde knapp machine (ook 2 e hands)en ik ben er uiterst tevreden over. Wel ben ik benieuwd hoe sterk de afzuiger is die je erbij hebt en of die voldoende wegzuigt. Mijn afzuiger is wat aan dee kleine kant en ben op zoek naar een zwaardere. gr. Nol.

hallo Nol
    fijn voor je dat je ook een goeie combi-machine heb
    ik heb er een 2 pk spero afzuiger bij gekocht,bij wimac in Rijssen.
    ben er zeer tevreden mee zelfs de van dikte bank houd hij goed schoon
    groetjes en veel plezier met de knapp.dirk-jan

beste houtbewerkers ik heb mijn robland verkocht.
    dit hele bericht mag vewijderd worden,ik weet alleen niet hoe.
    groeten dirk-jan

Hallo Dirk-Jan
    Tijdelijk oplossing,zet er met dikke letters `VERKOCHT`achter :idea:

Geurt.

---------------niemand is onbekwamer dan een timmerman zonder hamer-----------------

Helaas, of beter gelukkig, kan een bericht niet meer verwijderd worden als er een antwoord op gepost is, of de webbeheerder moet het "hard" verwijderen. M.i. is het prima als deze berichten blijven bestaan, zeker als er ook een prijsindicatie bij staat waarvoor het item verkocht is. Allemaal handig voor geinteresseerde forumleden!! De eigenaar van het bericht kan altijd de tekst wijzigen of uitbreiden, b.v. zoals Geurt voorstelt.

jaap

Forum Rechten