Mijn keuken is klaar

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Even 1 foto hier op het forum, want ik wordt helemaal gestoord van photobucket. Daar valt op dit ogenblik niet mee te werken. Meer foto's kan je op mijn blog zien.

In elk geval, de keuken is klaar.

DSC02517.jpg
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Proficiat. Ik heb de bouw vanaf het begin op je blog gevolgd en het resultaat mag er zijn. Het is een behoorlijk karwei geweest. Bedankt voor het beschrijven van het proces en geniet ervan.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Bedankt voor de complimenten.
Die afzuigkap had ik bij mijn zwager gezien en was ik gelijk enthousiast over. Het is een AEG. Niet eens zo heel duur, vergeleken met andere "design" kappen. Hij zuigt prima, in elk geval veel beter dan onze oude kap.
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Ziet er erg mooi uit! Ga je gewoon verder met bloggen? (komt er ook een verslag op van het maken van de eettafel?)

Groeten Rudolf.
 

placebo

Actieve deelnemer
12 jun 2009
388
53
Mijn complimenten, ziet er mooi uit.vooral dat petroleumstel op de kast doet mij denken aan mijn oma thuis in de jaren 50, veel kookplezier toegewenst.

gr. placebo
 
Laatst bewerkt:

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Ja ik ga wel door met bloggen. Met de notenhouten tafel moet je wel geduld hebben, dat wordt wel na de zomer. Dat wordt ook een behoorlijk project, want alles moet met de hand geschaafd (te groot voor mijn EB vlakvandikte bankje). Maar dat vind ik helemaal niet erg (zeg ik nu). Ik hoop er wel iets korter over te doen.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Ja! Die heb ik zelf gemaakt. Bijna heel 2010 gaat hierover. In de linker kantlijn vind je links naar de verschillende data. Als je daar op 2010 klikt en begint met januari, kan je het hele verhaal volgen. Pak er een lekker koude pint bij want het is nogal veel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.