loterij op www.marijnhoegen.nl

annette

Actieve deelnemer
10 apr 2008
163
0
www.fingerprintfurniture.nl
hallo iedereen!

mijn vriend en werkplaatsmaat marijn hoegen heeft het geluk een plaats aan het bekende College of the Redwoods in californie gekregen te hebben voor het kommende schooljaar.dat is de door james krenov opgezette school waar ik ook 2 jaar mocht leren meubelmaken.dit is een bijzondere kans.

daarom organiseeren wij op 3.juni een unique loterij van een prachtig bankje in olijfessen met handgemaakte zwaluwstarten twv 1250,- ,te bewonderen op zijn website(www.marijnhoegen.nl) .
de loten kosten 20,- per stuk .
voor verdere informatie zie ook de website.

marijn heeft de steun hard nodig ,hij heeft hard gewerkt en gespaard om zijn droom te kunnen realiseeren en ik hoop dat jullie hem misschien ook willen helpen.

bedankt en sucess !

groet
annette
www.fingerprintfurniture.nl
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Annette,

We hadden het al gehad over Martijn's plannen voor het volgen van deze studie. Erg gaaf dat het nu dan echt gaat gebeuren. Dat wordt dan de 2e nederlander die naar Californie gaat om deze opleiding te volgen!!
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
Supergaaf! Ik heb laatst ook wat rond gekeken voor internationale houtbewerkingsscholen. In Schotland zit Chippendale (http://www.chippendale.co.uk/). Die school ziet er ook goed uit!

Succes met het studeren.. Is er ook bekend of hij iets van een blog bijhoudt?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
@Renault : Dat zou wel een leuk idee zijn inderdaad. Er zijn vast vele mensen die dat interessant zullen vinden

@annette : Ahaa....sehr gut....Marijn heeft dus een primeur!!
 

jarinl

Actieve deelnemer
5 jan 2011
114
0
Ik bedoelde dat niet verkeerd of zo. Maar vaak zie je dat mensen gouden handen hebben vergeten dat er ook een commerciële kant aan het vak zit. Helaas werkt het niet meer zo dat je alleen met een goed product kunt overleven, maar dat een gedege markt en klanten kennis nodig is om in deze branche te overleven. En de computer is op dit moment een must. Op dit forum zijn genoeg mensen die dit volgen en de naam Marijn ergens in achterhoofd onthouden en wie weet in de toekomst kennen ze Marijn nog van dit forum. Met andere woorden een blog zal leuk zijn:)

Jarno
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.