Radiator ombouw

phantast

Nieuw lid
5 jan 2011
11
0
Hallo allemaal,

Ik ben al geruime tijd lid van dit forum. En met veel bewondering kijk ik naar de projecten van andere!!
Ik ben zelf hobby hout/MDFworm. ;)

Maar nu wordt het eens tijd om zelf iets te plaatsen. Ik was al een tijdje van plan om een radiator ombouw te maken en nu is het er eindelijk van gekomen. Ik ben niet zo goed in hele verhalen te schrijven dus bij deze de foto's.





Ik ben benieuwd naar jullie mening!

MVG
Arie

Attached files
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Ze zijn mooi gemaakt, maar je bent wel een heel groot gedeelte van de effectiviteit van je radiator kwijt. Maak in de vensterplank ook sleuven zodat de warme lucht daar kan ontsnappen. Met die convectie wordt je kamer veel effectiever verwarmd. En dat ga je echt merken in de behaaglijkheid en uiteindelijk ook je energierekening...

Arthur
 

phantast

Nieuw lid
5 jan 2011
11
0
Dank je! Die sleuven moeten er idd nog in. Maar we hebben net een nieuwe werkster die wil ik nog ff een weekje of 2 laten wennen voor ik het hele huis vol blaas met stof. ;)
 

meubelmaker29

Actieve deelnemer
1 jan 2010
167
0
Dat ziet er mooi uit, kan alleen de onderkant niet zien.
Heb je de onderkant helemaal dicht of zitten er wel openingen in.
En idd in de vensterbank kun je beter ook sleuven maken.
Als je onderkant dan ook los hebt trekt het veel beter waardoor het warmterendement vele malen hoger ligt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.