Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

harley davidson hobbelmotor

Enige tijd geleden werd mij gevraagd of ik een hobbelpaard kon maken maar dan met een motor erop, een hobbelmotor dus.
    Aangezien diegene helemaal gek is van harley davidson moest het een hobbel harley worden.
    Toen ik met het idee kwam om dan de motor na te maken die hij zelf heeft kon hij niet snel genoeg klaar.

Attached files

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Allentown, PA, USA (Metrisch Ambassadeur)

Re: harley davidson hobbelmotor

Het gedeelte dat ik kan zien ziet er leuk uit. Daar zal de kleuter en de vader wel blij mee zijn.
    Ik denk dat er met aanpassen van de foto's iets mis gegaan is. Ik mis een deel van het beeld ter rechterzijde. Misschien kan je ze gecorrigeerd opnieuw plaatsen.

Ik zie de foto's en denk 'Allemachtig wat een schuurwerk!' :lol: Erg indrukwekkend hoor. Met wat voor gereedschap heb je de onderdelen vorm gegeven?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WR1944
    Ik denk dat er met aanpassen van de foto's iets mis gegaan is. Ik mis een deel van het beeld ter rechterzijde.
    Dat was mij ook al eens opgevallen: in mijn onderwerp Krullen staat de eigenlijke krul ook vaak rechts naast het kader. De hele foto staat er wel, alleen wordt hij qua weergave afgekapt in plaats van geschaald. Als je de foto in een nieuw venster opent dan zie je hem wel helemaal.

Arthur

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008

Met het openen van het artikel zie je de foto's, als die groter zijn dan het kader, met scrollbars. Met de scrollbars kan je over de hele foto bewegen. Als je op de foto's klikt krijg je normaliter de foto beeldvullend te zien. In dit geval wordt de hoogte wel volledig weergegeven maar het rechterdeel van de afbeelding wordt bij mij niet weergegeven.
    Ik weet niet of dit iets is met mijn instellingen of browserprogramma. Ik zit er persoonlijk niet zo mee.

wat een leuke hobbelmotor is dat geworden zeg, net echt.(ben ook motorliefhebber)
    en ook ik denk wat een hoop (schuur)werk, wel leuk.

Het is idd wel veel werk, maar ik heb nu wel alles op papier gezet zodat een 2e exemplaar vele malen sneller gaat.
    Ik zit er aan te denken om er bijv.5 tegelijk te maken, kijken of er handel inzit.

oud hout
    Ingeschreven
    Mar 2008

Dat in voorraad maken en proberen te verkopen zou je eerst maar eens goed moeten bestuderen. Ik denk niet dat het goedkoop wordt en dat het ook maar enigszins kan concurreren met Chinees plastic. Je moet een hele fanatieke Harley-vader treffen om succes te hebben.
    Maar het blijft een leuk idee en een nog leuker uitwerking. Heb je trouwens helmpjes in baby-maten? :mrgreen:

concurreren met chinees plastick is helemaal niet aan de orde.
    Je moet soms eerst wat proberen voor je erachter komt of er wel of geen handel inzit.
    qua kosten valt het mee, deze motor heb ik gemaakt van een eiken tafel die ik voor €10,- heb opgehaald.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1

Er is een forumlid die al eens wat houten motorfietsen gemaakt heeft in productie voor de verkoop. Volgens mij was dat geen groot commercieel succes maar niet geschoten is zeker mis!!

Forum Rechten